החשוד המרכזי בהזנחת התינוקת באשקלון: "היא נפלה לי מהידיים"

תושב השטחים, שעל פי החשד השגיח על בת ה-10 חודשים בעת שנחבלה בראשה, תיאר בחקירתו את השתלשלות האירועים שהובילה לפציעת התינוקת. מבית החולים סורוקה נמסר כי מצבה מוסיף להיות אנוש

זמן צפייה: 01:19

תושב השטחים, שנעצר מוקדם יותר היום (שני) בחשד למעורבות בהזנחת התינוקת בת העשרה חודשים שנחבלה בראשה באורח אנוש, סיפר בחקירתו: "היא נפלה לי מהידיים". בתום חקירה, אביה של התינוקת שוחרר. אמה ובן זוגה, תושב השטחים, נותרו במעצר ויובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם.

ד"ר יובל כוורי, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה, עדכן כי "התינוקת הועברה לבית החולים כשהיא מונשמת ומחוסרת הכרה, עם פגיעת ראש קשה מאוד. היא הובהלה לחדר ניתוח, שם נותחה על ידי נוירו-כירורגים ולאחר מכן הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. מצבה מוגדר אנוש ואנו נלחמים על חייה".

עוד בחדשות 13:

נעצר חשוד נוסף בהזנחת התינוקת באשקלון: "שהה בבית בעת המקרה"

תינוקת בת 11 חודשים במצב אנוש כתוצאה מחבלת ראש; הוריה נעצרו

Bhhsh.
ניידת משטרה

דיירת בבניין שבו מתגוררת התינוקת סיפרה: "הוא ירד עם הפעוטה על הידיים כשהיא מפרכסת. הוא נתן את הילדה, החתן שלי עשה החייאה והנשמה מפה לפה. ניסו לעשות הכל. הוא רק אמר 'נתתי לה נורופן מעל הכמות' ואחרי זה הוא ניסה לברוח".

עדת ראייה נוספת סיפרה: "השכנים צעקו שיש ילדה, תינוקת בלי הכרה. עלינו עם אחד השכנים. דיברנו עם מד"א בטלפון שהנחו אותנו איך לבצע החייאה עד שהצוות הרפואי יגיע. פינינו אותה לבית חולים והיא נכנסה לחדר הלם".

בית החולים סורוקה בבאר שבע
בית החולים סורוקה בבאר שבע

על פי החשד, הצעיר, ידיד של אם התינוקת, נכח בבית בעת המקרה ונמלט לאחר שהזעיק עזרה. הוא נחקר במשטרה, כמו גם הורי התינוקת - שנעצרו מוקדם יותר.

על פי החשד, האם יצאה לבלות והשאירה את הפעוטה עם המכר, שוהה בלתי חוקי. ככל הנראה, בשלב מסוים ומסיבה שאינה ברורה כעת הפעוטה נפגעה. הידיד הזעיק את האם ואת השכנים, ונמלט מהמקום לאחר שצוותי מד"א הגיעו לזירה. בהמשך היום, כך על פי החשד, עזב החשוד את העיר לכיוון השטחים, אך אותר ונעצר כעבור זמן קצר סמוך לצומת פלוגות.