הותר לפרסום: שני גברים נעצרו בחשד לרצח בפארק וולפסון בת"א

על פי החשד, השניים פגשו את המנוח, כאשר החשוד בירי הוא בן משפחתו שביניהם קיים סכסוך עסקי וכספי. לאחר הרצח החשודים נמלטו מהמקום ואף השמידו את האקדח שבאמצעותו בוצע הרצח

זמן צפייה: 00:56

הותר לפרסום: שני גברים נעצרו בחשד לרצח בן ה-48 בפארק וולפסון בתל אביב לפני כשבועיים. אחד החשודים, בן 40, הוא קרוב משפחה של המנוח, שביניהם היה סכסוך עסקי וכספי. אליו התלווה חשוד נוסף בן 40, כאשר על פי החשד השניים נמלטו מהמקום לאחר האירוע, ואף השמידו את האקדח שבאמצעותו בוצע הירי.

מפקד תחנת משטרת השכונות בתל אביב, רפ"ק דודי מלכה, אמר בתגובה כי "מיד לאחר האירוע המשטרה פתחה בחקירה אינטנסיבית, וכבר באותו היום הגיעה לשני החשודים. במהלך החקירה הבנו ששלושה אנשים נסעו ברכב, ובעקבות ויכוח שפרץ בין הנוסעים, עצרו את המכונית בפארק וולפסון, החשוד ברצח והמנוח יצאו מהרכב, אז ירה החשוד במנוח".

הזירה בה נרצח הגבר בפארק וולפסון בתל אביב
הזירה בה נרצח הגבר בפארק וולפסון בתל אביב | צילום: דוברות המשטרה

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כדורגלנים יוצאי אתיופיה: חוייבנו להגיע לאירוע בהשתתפות רה"מ

בשיבא נערכים לקליטת נוסעי "ספינת הקורונה" – במגורי הרופאים

יהודה גליק עלה להר הבית עם שני חברי קונגרס אמריקניים – ונעצר

הזירה בה נרצח הגבר בפארק וולפסון בתל אביב
הזירה בה נרצח הגבר בפארק וולפסון בתל אביב | צילום: דוברות המשטרה

כאמור, לפני כשבועיים נמצא גבר בן 40 בפארק וולפסון שבתל אביב, כשהוא ירוי בפלג גופו העליון וללא רוח חיים. צוותים רפואיים שהגיעו למקום קבעו את מותו. כמה ימים לפני כן אותר גבר כבן 50 ירוי למוות בשטח פתוח סמוך לצומת דבירה, בחיבור בין כביש 325 וכביש 40. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה, וקבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

לפני כחודש נחנק גבר בן 57 למוות ברחוב השחם שבפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. גבר בן 50 נעצר בחשד לביצוע המעשה.