החשד לסרסור בבת ה-12: הוארך מעצר החשודים במעורבות בפרשה

בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרם של חמישה מהחשודים, בהן אמה של הילדה, אישה בת 38, ודודתה בת ה-40. עו"ד בעל הצימר: "טענות המשטרה חסרות כל שחר"

זמן צפייה: 00:30

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרן של שתיים מהחשודות עד מחר, ומעצרם של שלושה מהחשודים עד יום שלישי. מחר יובאו להארכת מעצר שני חשודים נוספים.

עורכת דינו של בעל הצימר, יפעת כהן, מסרה: "אכן אותה גברת התגוררה אצלו בצימר אך כל הטענות שהיא סרסרה בבתה בזנות חסרות כל שחר ונטולות כל בסיס. כל פעם שהילדה ברחה מהמוסד בירושלים הוא היה מתקשר למשטרה ומדווח שהגיעה אליו למתחם".

בשבוע שעבר נעצרו שני בני אדם נוספים בחשד למעורבות בפרשה, צעירים בני 19 ו-21. בית המשפט האריך את מעצרם השניים בארבעה ימים ביום שישי האחרון.

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אב אחד החשודים באונס בת ה-11: "מדובר ברצון הילדה"

בן 70 נעצר בחשד לעבירות מין בבת 12; אמה ודודתה חשודות בסרסור

החשד לסרסור בבת ה-12: שני צעירים נוספים נעצרו בחשד למעורבות

בלשי משטרת ישראל פשטו לפני כשבועיים על צימר בצפון הארץ וחילצו משם את הילדה, ששהתה במקום עם גבר כבן 70. על פי החשד, אמה של הילדה, אישה בת 38, ודודתה בת ה-40, סרסרו בה. השלושה נעצרו, ונוסף להן המשטרה עצרה את בעל הצימרים בן ה-63. בהמשך נעצר עוד חשוד בן 60.

אדם המתגורר בסמיכות לצימר שבו התבצעו על פי החשד המעשים המגונים בילדה סיפר כי רבים מהשכנים מודעים למתרחש בצימר. "זה לא סוד, כל השכנים פה יודעים שיש שם זנות. כל הזמן אנחנו רואים נערות צעירות ומודיעים למשטרה", סיפר. "אותם גורמים הם גורמים פליליים. נערות נכנסות ויוצאות, אתה רואה אותן בלבוש פרובוקטיבי. זה יישוב רגוע ופסטורלי, האוכלוסייה מחפשת שקט. אף אחד לא מקבל פה את הדברים האלו".

עורך הדין סרי חורי | צילום: יובל סייג, חדשות 13

השכן מאשים את המשטרה כי היא מודעת למתרחש לכאורה בצימר. "במשך שנים אנחנו יודעים על אותה דירה, מה מתחולל שם", הוסיף. "מדובר בבעל בית שמחזיק רשת של זנות. המשטרה יודעת, בוצעו שם מעצרים בשנים האחרונות – וכל פעם זה חוזר על עצמו".

משרד העבודה והרווחה מסר בתגובה למקרה: "מדובר בנערה השוהה במעון לנערות בסיכון. הנערה ברחה מהמעון ומייד עם היוודע בריחתה מנהלת המעון דיווחה למשטרה. הנערה הוחזרה למעון והיא כעת מטופלת ותחת השגחה צמודה של הצוות הטיפולי. המשטרה פתחה בחקירה".

עו"ד סרי ח'ורי, סנגורו של החשוד בן ה-70 מטעם הסנגוריה הציבורית: "מדובר באדם כבן 70 ללא עבר פלילי. האיש משתף פעולה עם חוקריו מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו, לאור המצב המשפחתי המורכב והקשה של הילדה ואמא הוא סיפק לילדה מזון וקורת גג. אנו מקווים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו כדי לצמצם את ימי מעצרו".