הוריה של מאיה ווישניאק בתום החקירה: "שהרוצח לא יראה אור יום"

אריאל והילה ווישניאק התייחסו להצהרת התובע שהוגשה נגד עמית אלמוג החשוד ברצח בתם, והצהירו: "פשע כל כך חמור, מתועב ומבזה לא יכול להיקרא בשם אחר מלבד רצח בכוונה תחילה - מדובר באדם שפל"

זמן צפייה: 03:51

אריאל והילה ווישניאק, הוריה של מאיה שנחנקה למוות על ידי בן זוגה עמית אלמוג, התייחסו הערב (ראשון) להצהרת התובע שהוגשה נגדו - המייחסת לו עבירת רצח בכוונה תחילה. "פשע כל כך חמור, מתועב ומבזה לא יכול להיקרא בשם אחר מלבד רצח בכוונה תחילה", מסרו.

"כל ניסיון של הסנגוריה לצאת עם טיעונים של אי שפיות זמנית הם מגוחכים. מדובר באדם שפל, שרצח את ביתנו בקור רוח ובמחשבה תחילה, שצריך למצות איתו את מלוא חומרת הדין ושלא יזכה לראות אור יום. ענישה מופחתת עלולה לגרום למקרה הבא. אנחנו סמוכים ובטוחים כי מערכת המשפט תמצה עם הרוצח את הדין".

עוד בחדשות 13:

חקירת המשטרה תמה: עמית אלמוג יואשם ברצח חברתו מאיה ווישניאק

"הסמים דפקו לו את המוח": גילויים חדשים על רצח מאיה ווישניאק

הותר לפרסום: אחרי 14 שנים – נעצר חשוד ברצח אישה באשדוד

מאיה וישנייק, שנרצחה ע''י בן זוגה באורנית
מאיה וישנייק, שנרצחה ע''י בן זוגה באורנית | צילום: באדיבות המשפחה

מוקדם יותר היום, כאמור, המשטרה הודיעה על סיום חקירת הרצח, ובסיומה הודיעה כי הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד בן זוגה עמית אלמוג בן ה-21, המייחסת לו רצח בכוונה תחילה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

עמית היה בן זוגה של מאיה זה כמה חודשים ואף התארח בביתה לא פעם. גם בסוף השבוע שבו אירע המקרה הכול היה רגיל. שירה, אחותה של מאיה הקרובה אליה ביותר, לא הבחינה במשהו חריג. "היה בצהריים בשבת איזה בראנץ' עם סבתא, והיא נסעה ב-14:00. ניסינו להשיג אותה, היא לא ענתה בטלפון", סיפרה.

עמית אלמוג ומאיה ווישניאק
עמית אלמוג ומאיה ווישניאק | צילום: חדשות 13

על פי החשד, עמית ומאיה היו לבד בבית אימו. סמוך לשעה 18:00 הוא חנק אותה. כשאימו הגיעה הביתה הוא טען שמאיה ישנה, אבל אז תקף את אימו. בתושייתה החלה האם לומר לו שהיא אוהבת אותו ואז עמית עצר, המשטרה הגיעה והוא נעצר.