ה"פגע וברח" בי-ם: המשטרה סבורה - הנהג החשוד במעשה היה שיכור

נציג המשטרה טען במהלך הדיון שנתנאל סנדרוסי חצה ככל הנראה צומת באור אדום ופגע בילד, שנפגע באורח אנוש. "עצר את הרכב לשנייה, אך לא הגיש לו סיוע". בימ"ש האריך את מעצרו בשמונה ימים

זמן צפייה: 01:52

ה"פגע וברח" בירושלים: המשטרה חושדת כי נתנאל סנדרוסי, שהובא היום (שני) לדיון בהארכת מעצרו, היה שיכור בעת שעל פי החשד פגע בילד בן 11 בירושלים. בית המשפט הורה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, זאת ברקע הכחשת החשוד את מעורבותו באירוע – כפי שפורסם אמש לראשונה בחדשות 13. סנדרוסי חשוד, בין השאר, בהפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי משפט, התנהגות הגורמת נזק, נהיגה בקלות ראש ונהיגה באור אדום.

לדברי נציג המשטרה, סנדרוסי חצה את הצומת באור אדום ופגע בילד שעדיין מאושפז במצב אנוש בבית החולים שערי צדק. במהלך האירוע, סנדרוסי פגע גם באחיו בן ה-13, שנפצע קל. עוד הוסיף נציג המשטרה במהלך הדיון שסנדרוסי עצר לזמן קצר אחרי שפגע בילד, אך לא הגיש לו סיוע ועזב את הזירה.

אמש, כאמור, פורסם בחדשות 13 כי סנדרוסי, שהסגיר עצמו אתמול למשטרה, אמר אתמול לחוקריו כי הוא כלל לא נהג ברכב בעת התאונה. לטענתו, הוא שכר את הרכב מאדם חרדי המשכיר את מכוניתו בציבור החרדי, ובתום ההשכרה השאיר את הרכב במקום שסוכם עם השוכר. מאז, לדבריו, הוא לא יודע מי נהג בו.

עוד כתבות בנושא >>

החשוד בפגע וברח בירושלים לחוקריו: "לא נהגתי ברכב בעת התאונה"

תאונת הפגע וברח בירושלים: החשוד הסגיר עצמו למשטרה

באופן חריג: המשטרה מבקשת סיוע באיתור החשוד בפגע וברח בי-ם

נתי סנדרוסי, החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים, בדיון בהארכת מעצרו
נתי סנדרוסי, החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים, בדיון בהארכת מעצרו | צילום: החדשות 13

כאמור, מוקדם יותר אתמול סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר לחקירה. בשבוע מאז אירעה התאונה, חיפשה המשטרה את סנדרוסי ואף קראה לציבור לסייע במציאתו. במהלך השבוע החולף פנו אזרחים רבים לסנדרוסי דרך הרשתות החברתיות בבקשה שיסגיר את עצמו.

ביום חמישי, כאמור, ביקשה המשטרה את סיוע הציבור במאמצי החיפושים אחר נתנאל סנדרוסי, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח שאירעה בשבוע שעבר בשכונת רמות שבבירה. לאחר התאונה, נמצא הרכב הפוגע סמוך ליישוב גבעת זאב שבאזור. "כל היודע דבר על מקום הימצאו של החשוד או זיהה אדם העונה לתיאור, מתבקש לדווח על כך בהקדם למוקד המשטרה", כתבה המשטרה.

תיעוד מזירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנוש ילד בן 7
תיעוד מזירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנוש ילד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

הסריקות אחר הנהג החלו ביום ראשון שעבר, לאחר שהרכב שעל פי החשד היה מעורב בתאונה נמלט מהמקום. צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע בילד שנפצע פעולות החייאה - ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר.

"מדובר באירוע קשה מאוד", סיפר חובש מד"א דניאל דובינקי. "במרכז הכביש שכב ילד קטן במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".

נציג המשטרה, שביקש להאריך ב-12 יום את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, אמר במהלך הדיון שהחשוד חצה באור אדום ופגע בילד, עצר את הרכב לשנייה אך לא הגיש לו סיוע