הורים מהדרום עוכבו לחקירה בחשד שהתעללו בבתם התינוקת

שני תושבי נתיבות, בשנות ה-20 לחייהם, נחקרו לאחר שפינו תינוקת בת שבעה חודשים לבית החולים סורוקה בב"ש. בתום החקירה נעצר האב, שטוען כי היא נפלה לו מהידיים. התינוקת שוחררה ומצבה טוב

זמן צפייה: 00:11

זוג הורים, תושבי נתיבות בשנות ה-20 לחייהם, עוכבו לחקירה בחשד שהתעללו בבתם התינוקת, בת השבעה חודשים. השניים פינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם דיווחו על המקרה למשטרה. האב טוען כי בתו נפלה לו מהידיים, המשטרה האריכה את מעצרו עד לשבוע הבא. במקביל, התינוקת שוחררה מבית החולים ומצבה טוב.

עו"ד האיל אבו גרארה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב, מסר לחדשות 13 כי "מדובר באב צעיר ללא עבר פלילי וללא תלונות קודמות. האב משתף פעולה באופן מלא ומכחיש את החשדות. כל תשומת ליבו להחלמת בתו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בפעם השנייה בארבע שנים: גננת מאשקלון הורשעה בתקיפת ילדים

באיראן טוענים: אלה המעורבים בחיסול ראש תוכנית הגרעין

במהלך משחק עם כלבו: ביידן שבר את רגלו

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

אתמול הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יעקוב יוסובוב, תושב אשקלון בן 27, בגין המתה בקלות דעת של בנו. יוסובוב, שבנו בן הארבעה חודשים מת לאחר שעבר התעללות, הואשם גם בתקיפת קטין והתעללות בחסר ישע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, לפני כשלושה שבועות, עת שהו השניים בביתם, "עשה הנאשם בתינוק מעשה התעללות גופנית, תקף אותו וגרם לו לחבלות חמורות בראשו ולנזק מוחי", זאת, "בנסיבות שאינן ידועות בבירור".

כתוצאה ממעשיו של האב, מצבו של התינוק החל להידרדר במהירות. אז, התקשר יוסובוב למד"א, "ודיווח כי התינוק נחנק מפורמולת החלב ששתה, הוא חיוור, מתקשה לנשום ובקושי פותח את עיניו". מוקדנית מד"א הנחתה את האב כיצד לטפל בתינוק, ובמקביל הוזעק צוות רפואי אל הבית.

יעקוב יוסובוב, האב מהדרום שהואשם בהמתה בקלות דעת של בנו בן הארבעה חודשים
יעקוב יוסובוב, האב מהדרום שהואשם בהמתה בקלות דעת של בנו בן הארבעה חודשים

כשהפרמדיקים הגיעו למקום, הם מצאו את התינוק בהכרה מעורפלת, כשהוא "חיוור, אפאטי, איבריו שמוטים ועל ראשו סימני חבלה", לשון כתב האישום. הוא הובהל לבית החולים ברזילי, שם אושפז במצב קשה.

כאמור, בתחילת החודש אושפז התינוק בבית החולים ברזילי, כשהוא סובל מחבלות קשות. כמה ימים לאחר מכן, נקבע לו מוות מוחי עד שבהמשך, הוא הלך לעולמו. המשטרה עצרה את שני הוריו בחשד להתעללות, וכעבור כמה ימים שחררה את האם לביתה.