פרשת "גן הזוועות": גננת נוספת נחקרה - ושוחררה למעצר בית

המשטרה הודיעה כי חקרה באזהרה גננת בת 52, בחשד שידעה על ההתעללות בפעוטות שנחשפה בחדשות 13, ולא דיווחה על כך. היא שוחרה בתנאים מגבילים. חקירת הפרשה נמשכת

זמן צפייה: 01:44

פרשת "גן הזוועות": המשטרה הודיעה הבוקר (שישי) כי במהלך הלילה נחקרה באזהרה גננת נוספת, בת 52, בחשד לאי דיווח על הנעשה בגן. בתום החקירה היא שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

כזכור, בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בחמישה ימים את מעצרן של תשעת החשודים בהתעללות בפעוטות - הגננת, בעלה ושבע מהסייעות החשודות.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשד להתעללות בפעוטון ברמלה: שתי סייעות נוספות נעצרו

ההתעללות בגן ברמלה: גם בעלה של הגננת נעצר

התכתבות בעלת הגן ברמלה עם ההורים: "לא ראיתי שום דבר חריג"

הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה
הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה

"מדובר בפרשייה שבמסגרתה הייתה אלימות מתמשכת לעיני העובדים במקום. מדובר באלימות שיטתית בגילאים הללו", אמרה השופטת דיבון סגל במהלך הדיון. "ריבוי המקרים והמעורבים מלמדים על מסוכנות החשודות. קיימים מאות סרטונים - מדובר בתיק חריג ויש לתת למשטרה למצות את החקירה".

עורך דינה של אחת הסייעות, אלי מסטרמן, אמר במהלך הדיון: "יש סרטונים חמורים יותר. מרשתי לא סיכנה אף אחד. זה שלא מצאו כמעט סרטונים עליה, מעיד שזו לא השגרה שלה בגן. היא עובדת שנתיים במקום, לשביעות רצון כולם".

ליטל ברסי, בעלת הגן ברמלה שבו על פי החשד התעללו בפעוטות
ליטל ברסי, בעלת הגן ברמלה שבו על פי החשד התעללו בפעוטות

כאמור, בשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי הורים לפעוטות בגן בשפלה הגישו תלונה במשטרה נגד סייעות, ומסרו לידיה תיעוד של האלימות הקשה שהופעלה, לכאורה, כלפי ילדיהם. עד כה נעצרו כמה סייעות, וכן בעלת הפעוטון - ברסי.

השבוע נחשפו התכתבויות בין ברסי לבין אמהות, אשר שיתפו אותה בחששות שלהן מפני הנעשה בגן. "אם הייתה בעיה - זה מטופל מיידית. סמכי עליי", כתבה ברסי לאחת האמהות. "מאתמול ישבתי על המצלמות ולא ראיתי שום דבר חריג. לא טלטול ולא שום אחיזה שאינה הולמת מאף אחת מהמטפלות".