חשד להתעללות במוסד לנוער בסיכון: מטפלת נעצרה, מדריכים נחקרו

בחקירתה חשפה החשודה שורה של מקרי התעללות מצד גורמים טיפוליים בהוסטל. לידי המשטרה הגיע תיעוד של מקרי האלימות הקשים. עורך דינה: "פרשיה רחבת היקף, נחשף רק קצה הקרחון" • פרסום ראשון

 אזיקים
אזיקים | צילום: אילוסטרציה - fotolia

פרסום ראשון: המשטרה עצרה מטפלת בחשד להתעללות ותקיפת קטין חסר ישע, וחקרה ארבעה מדריכים במסגרת פרשת התעללות במוסד לנערים חוסים במרכז הארץ - כך נחשף היום (רביעי) בחדשות 13.

בחקירתה חשפה המטפלת שורה של מקרי התעללות מצד מדריכים וגורמים טיפוליים נוספים בהוסטל. בידי המשטרה מצלמות אבטחה שתיעדו את מקרי האלימות הקשים. הסרטונים נחשפו בפני בית המשפט.

עו"ד דרור שלום פרקליטה של החשודה טען: ״כי לא מדובר בבחורה בעלת רקע אלים ואין כל נתון המצביע על עבירות אלימות קודמות - כמו כן עם כניסתה למעון לטיפול בחוסים לא קיבלה כלל תדרוך הכוונה או הכשרה דידקטית כיצד לנהוג ולטפל בחוסים ומדובר בפרשיה רחבת היקף שרק קצה הקרחון לגביה נחשף נבדק ונחקר”.

לפני כעשרה חודשים נעצר מוחמד חטיב בן ה-19, בחשד להתעללות ורצח החוסה אפרים בן ברוך במעון בחיפה. זמן קצר לאחר מכן נקבע כי הוא ישוחרר למעצר בית, להפתעת גורמים רבים המערכת אכיפת החוק.

כשבוע לפני השחרור למעצר בית מת בן ברוך בבית החולים בני ציון שבעיר. זאת, לאחר שאושפז מאז האירוע במצב אנוש. בעקבות מותו, הפך החשד נגד חטיב לרצח בן ברוך.