עובדת לשעבר במעון רה"מ: "רבן ממציאה, אשת רה"מ נהגה בי בכבוד"

נילי קדוש התייחסה לתביעת העובדת לשעבר שטוענת לשורת התעמרויות מצד שרה נתניהו, והצהירה: "מזועזעת וסולדת מטענותיה - כל סיפוריה מומצאים". מחר תעיד קדוש בדיון בעניינה של נתניהו

זמן צפייה: 01:45

פרסום ראשון: נילי קדוש, עובדת מעון ראש הממשלה, שעבדה עם שירה רבן, טענה בתצהיר שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט כי "כל סיפוריה מומצאים - שרה נתניהו נהגה בי בכבוד ובנימוס. אני מביעה זעזוע וסלידה ממה שרבן טוענת". מחר קדוש ורעיית ראש הממשלה יעידו בבית המשפט.

נעמי לנדאו, עורכת דינה של שירה רבן, שטוענת לשורת התעמוריות מצד שרה נתניהו, אמרה בתגובה כי "תצהירה הנוכחי של הגברת נילי קדוש חוטא לאמת בלשון המעטה, ובייחוד שבידי בית הדין צילום מסרונים ששלחה למרשתי, בזמן אמת ובהם מתוארת הגברת כ'חולת נפש', והעבודה בקומה השניעה כ"כלא" שבעוד 14 יום תשתחרר ממנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בג"ץ מתכוון להכריע אם נתניהו יכול להרכיב ממשלה תחת כתב אישום

פרסום ראשון: מדריך בבית ספר בערד הורחק בחשד שתקף שני תלמידים

הוארך מעצרו של הפסיכולוג החשוד בעבירות מין במטופליו

שרה נתניהו ושירה רבן
שרה נתניהו ושירה רבן | צילום: רויטרס

"מענין שגברת שלחמה בחירוף נפש להמנע מלהעיד או לתת תצהיר בטענה להיותה חרדית ועל כן דרשה דלתיים סגורות, איסור פרסום ועוד, והסתכנה בצו הבאה על ידי המשטרה, מוצאת עכשיו לנכון, פחות מ-15 שעות לפני העדות, להגיש תצהיר".

לפני כחודשיים, נתניהו לא הגיעה לדיון שהתקיים בנושא תביעתה של שירה רבן. עורך דינה של שרה נתניהו, יוסי כהן, טען בפני השופט כי העריך שלא תספיק להעיד, אך האחרון לא קיבל את דבריו ואמר לו כי "הדבר מקומם".

"הגברת נתניהו הייתה צריכה להעיד ראשונה, אין שום סיבה שהיא לא תהיה פה", הוסיף השופט. "יש להצטער על כך שהנתבעת לא התייצבה לעדות. ההסבר שניתן אינו מניח את הדעת ויובא בחשבון בעניין הוצאות המשפט". כהן טען כי זכותו להעלות את אשת רה"מ לעדות אחרי יתר העדים, אך השופט שלל את הדברים ואמר כי שרה נתניהו צריכה להעיד ראשונה כיוון ש"היא בעלת הדין".

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "הגב׳ נתניהו מכבדת את בית המשפט. בשיחות שקיימה אתמול בלילה והיום בבוקר עם פרקליטה, עו״ד יוסי כהן, נאמר לה במפורש שהיא לא צריכה להגיע לדיון שהתקיים היום ושעליה להתייצב רק לדיון הבא שנקבע".