חשד לפגע וברח: הולך רגל בן 39 נהרג בחיפה

חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת התאונה והעניקו לגבר שנפצע אנוש טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. עדי ראייה אמרו כי נפגע מרכב חולף - שנמלט מהמקום

זמן צפייה: 00:09

חשד לפגע וברח: הולך רגל בן 39 נהרג הלילה (חמישי), ככל הנראה מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות שבחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת התאונה בשדרות ההסתדרות שבעיר, העניקו לגבר שנפצע אנוש טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. עדי ראייה העידו כי הגבר נפגע מרכב חולף - שנמלט מהמקום.

"כשהגענו למקום ראינו גבר בן 39 שוכב על הכביש מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, ואנשים במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב", סיפר פארמדיק מד"א עידן לביא. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

ביום ראשון הלך לעולמו שלומי מרק, גבר בשנות ה-30 לחייו לאחר תאונת דרכים שעבר ביום שישי. מרק החליק עם אופנועו בכביש 6, סמוך לקריית גת, ונפצע אנוש. הוא פונה לבית החולים סורוקה עם פגיעה רב מערכתית, שם ניסו לטפל בפגיעות המרובות - אך היום כאמור, מת מפצעיו. מרק הוא בנו של הרב מיכאל מרק, שנרצח בפיגוע שהתרחש בעתניאל לפני כשנתיים וחצי. ח"כ יהודה גליק ספד למרק ואמר: "הלב ממאן להינחם, הדמעות לא פוסקות. ברוך דיין האמת, כאב אין סופי".

עוד בחדשות 13:

הקטל בכבישים: שתי נשים כבנות 70 נהרגו בתאונת דרכים בגליל

הקטל בכבישים: רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב סמוך לזכרון יעקב

לאחר שאביו נרצח בפיגוע: שלומי מרק נהרג בתאונת דרכים בכביש 6

זירת התאונה בשדרות ההסתדרות בחיפה
זירת התאונה בשדרות ההסתדרות בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום שישי נהרגו שתי נשים כבנות 70 בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 7955 בין היישובים הררית ויודפת, במועצה האזורית משגב. צוות מד"א שהגיע לזירה ונאלץ לקבוע את מותן של השתיים. באירוע נפצעו עוד שלושה בני אדם במצב קל - ופונו לבית החולים בנהריה לקבלת טיפול רפואי.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום וליד שלאעטה, שהגיע לזירה. "הרכב ובו שתי הנשים שנפצעו באורח אנוש היה בשול הימני. במושב שליד הנהג ובכיסא שמאחוריו נלכדו שתי נשים כבנות 70 מחוסרות הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הן היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותן. נהג הרכב כבן 40 שהיה בהכרה מלאה ונפגע באורח קל טופל בשטח ופונה במצב יציב לבית החולים - יחד עם שני פצועים קל מהרכב הנוסף".

לפני שבועיים נהרג אזרח סודני בן 36 לאחר שרכב התנגש בו כשרכב על אופניו בכביש 4, סמוך לזכרון יעקב. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו בזירת האירוע. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה, שבה היה מעורב כלי רכב נוסף.

זירת התאונה במשגב
זירת התאונה במשגב | צילום: דוברות כיבוי והצלה

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב גבר כבן 36, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש בכיר במד"א רוני דרורי והפרמדיק רועי הבר. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זמן קצר לאחר מכן, אישה כבת 70 וילדה כבת ארבע נפצעו קשה, וגבר ושלושה ילדים נוספים נפגעו בינוני, בהתנגשות בין רכב לאוטובוס בכביש 90, סמוך לקיבוץ קליה שליד ים המלח. צוות מד"א העניק לשישה טיפול רפואי ופינה אותם לבית חולים.