באופן חריג: המשטרה מבקשת סיוע באיתור החשוד בפגע וברח בי-ם

נתנאל סנדרוסי בן ה-23 הוא החשוד כי פגע בילד בן 11, פצע אותו אנוש – ונמלט, בתאונה שאירעה בתחילת השבוע בשכונת רמות שבעיר. לאחר המקרה, נמצא הרכב הפוגע סמוך ליישוב גבעת זאב

זמן צפייה: 00:34

משטרת ישראל ביקשה היום (חמישי) את סיוע הציבור במאמצי החיפושים אחר נתנאל סנדרוסי בן ה-23, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח שאירעה השבוע, יום ראשון, בשכונת רמות שבירושלים.

על פי החשד, סנדרוסי היה הנהג שדרס את הילד בן ה-11, ופצע אותו אנושות. כזכור, לאחר התאונה, נמצא הרכב הפוגע סמוך ליישוב גבעת זאב שבאזור. "כל היודע דבר על מקום הימצאו של החשוד או זיהה אדם העונה לתיאור, מתבקש לדווח על כך בהקדם למוקד המשטרה", כתבה המשטרה.

כתבות נוספות בנושא:

יעקב אילון 22.04.19 התכנית המלאה; הפגע וברח בירושלים

בזמן שאם הושיבה את בנה: מונית פגעה ברכב חונה - וברחה • תיעוד

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 24 נהרג בתאונת דרכים סמוך לרמלה

עזרה באיתור חשוד בפגע וברח בירושלים
עזרה באיתור חשוד בפגע וברח בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

הסריקות אחר הנהג החלו ביום ראשון, לאחר שהרכב שעל פי החשד היה מעורב בתאונה נמלט מהמקום. צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע בילד שנפצע פעולות החייאה - ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר.

"מדובר באירוע קשה מאוד", סיפר חובש מד"א דניאל דובינקי. "במרכז הכביש שכב ילד קטן במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".

באותו יום, רוכב אופנוע כבן 50 נהרג מפגיעת רכב באיילון דרום, סמוך למחלף דב הוז. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מפגיעת ראש, ולאחר זמן קצר הוא מת מפצעיו.