פועל כבן 40 נהרג לאחר שנפל מגובה באתר בנייה ברעננה

צוות מד"א שהגיע לרחוב קזן שבעיר מצא את הגבר כשהוא ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מדובר בפועל ה-68 שנהרג השנה, וה-36 שעבד בענף הבנייה

זמן צפייה: 00:18

פועל כבן 40 נהרג היום (חמישי) לאחר שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב קזן שברעננה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

"הובילו אותנו לתוך אתר הבנייה, שם ראינו גבר כבן 40 שוכב על הקרקע. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של מספר קומות", סיפר פרמדיק מד"א אלעד דרעי. "ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". מדובר בפועל ה-68 שנהרג השנה, וה-36 שעבד בענף הבנייה.

 

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מעצר הנהג החשוד בדריסת הילד בתל אביב הוארך: ברכבו נמצאו סמים

חשד לניסיון חיסול באשדוד: שניים נפצעו קשה מירי

נתניהו באזכרת חללי יום כיפור: "איראן מתחמשת – נגן על עצמנו"

פועל נהרג באתר בנייה ברעענה
פועל נהרג באתר בנייה ברעענה | צילום: סאמר מנסור, תיעוד מבצעי מד״א

בשבוע שעבר, פועל כבן 25 נהרג מפגיעת חפץ כבד, באתר עבודה בשטח פתוח במועצה אזורית חוף אשקלון. פועל נוסף, בן 25, נפצע קשה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא עם פגיעה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א, בן טטרו, סיפר: "כשהגענו לאתר, ראינו את אחד הפועלים שוכב בתעלה חפורה בסמוך לצינור כבד. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף כבן 25 סבל גם הוא מפגיעה רב מערכתית. חילצנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה למקרה: "כוחות הוזעקו אל אתר עבודות לבניית מאגר מי קולחין בתחומי מועצה אזורית חוף אשקלון. זאת, בעקבות פציעתם של שני עובדים במקום. חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה, והדיווח יועבר למשרד העבודה".

מוקדם יותר באותו יום נפצע בינוני פועל בן 59 לאחר שנפל מגובה של כעשרה מטרים באתר בנייה בראש העין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי, ופינה אותו לבית החולים בילינסון עם חבלות בראש ובגפיים.