הוריו של בן ה-5 שטבע בבריכה מזהירים: "הורים, תהיו עירניים"

מצבו של הילד, אשר טבע בבת ים, מוסיף להיות קשה. הוריו לחדשות 13: "הכול בידיי שמיים, אל תפסיקו להתפלל. ישועת ה' כהרף עין" • נבדק חשד כי הבריכה הייתה סגורה לקהל - ולא היה מציל במקום

זמן צפייה: 01:45

לירון ושירה מדלעי, הוריו של הראל בן ה-5 אשר טבע אתמול בבריכה בבת ים, שוחחו הבוקר (רביעי) עם חדשות 13 וביקשו להזהיר הורים אחרים מפני מקרים דומים: "אנחנו בפתח עונת הרחצה, והבריכות ופארקי המים קורצים לילדינו", אמרו השניים, והפצירו: "תהיו עירניים".

אחד מכיווני החקירה אותו בודקת המשטרה הוא שהבריכה הייתה סגורה לקהל - אולם אדם שקשור לבעלים של המקום הכניס את הרוחצים מבלי שהיה מציל. ככל הנראה, הראל הגיע עם האח של הבעלים, והוא - יחד עם 15 אנשים נוספים, בילה שם באופן פיראטי.

בבית החולים וולפסון עדכנו הבוקר כי מצבו של הראל מוסיף להיות קריטי, וכי הצוות הרפואי ממשיך להילחם על חייו. "אנחנו יודעים שהכול בידיי שמיים", הוסיפו ההורים, "התפילות עוזרות. אל תפסיקו להתפלל. אנחנו מאמינים בטוב, ישועת ה' כהרף עין".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח באיראן: סוכל ניסיון חבלה בבניין ארגון האנרגיה האטומית

דיווח אמריקני: איראן ניסתה לשגר לוויין לחלל – ונכשלה

"זמרת המחתרות" שולמית לבנת הלכה לעולמה בגיל 91

לירון ושירה מדלעי, הוריו של הראל בן ה-5 שטבע בבריכה בבת ים
לירון ושירה מדלעי, הוריו של הראל בן ה-5 שטבע בבריכה בבת ים | צילום: חדשות 13

אתמול בשעה 18:30 התקבל הדיווח הראשוני על ילד שטבע בבריכה ציבורית בבת ים. צוות של מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה. בהמשך, הוא פונה לבית החולים וולפסון ובשעה זו, כאמור, מצבו עדיין מוגדר קריטי.

חובשי רפואת חירום יוסף ששון ומעוז ויברמן סיפרו: "הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה, והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

בריכה, בת ים
הבריכה בבת ים שבה טבע בן ה-5 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א