בפעם ה-53 בתולדותיה: מכבי ת"א זכתה באליפות המדינה בכדורסל

הצהובים-כחולים ניצחו את מכבי ראשון לציון בגמר הפיינל-פור בתוצאה 76:89 – והשלימו זכייה שנייה ברציפות בתואר. דיברתולומיאו הצטיין בשורות האלופ ונבחר ל-MVP

מכבי תל אביב אלופת המדינה בכדורסל
מכבי תל אביב אלופת המדינה בכדורסל | צילום: חדשות 13

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) באליפות המדינה בכדורסל בפעם השנייה ברציפות ובפעם ה-53 בתולדותיה. בגמר הפיינל-פור, שנערך באולם מנורה מבטחים שבתל אביב, ניצחו הצהובים-כחולים את מכבי ראשון לציון בתוצאה 76:89. השחקנים השלימו פלייאוף נקי מהפסדים, והפכו לקבוצה הראשונה מאז 2012 שזוכה בשתי אליפויות ברצף בליגת הכדורסל הישראלית. היו"ר המיתולוגי, שמעון מזרחי, אף הזיל דמעה בסיומה של עונה שהתחילה בצורה לא פשוטה - אבל הסתיימה עבורו בטעם מתוק.

מכבי ת"א פתחה את המשחק בסערה, ועם לחץ כבד על הכתומים מראשון לציון היא ניצחה את הרבע הראשון בתוצאה 13:20. עם זאת, ברבע השני הכתומים שבו למשחק והמחצית הסתיימה בפער של שתי נקודות בלבד לטובת הצהובים (42:44). במחצית השנייה הסיפור היה אחרת לגמרי, כשחניכיו של יואניס ספרופולוס השתלטו על המשחק ודהרו לעבר הניצחון.

ג'ון דיברתולומאו ממכבי ת"א נבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור, והוביל את קבוצתו בגמר עם 15 נקודות, כאשר דיאנדרה קיין וסקוטי ווילבקין הוסיפו 14 נקודות כל אחד. דריל מונרו קלע 22 ואלכס המילטון 18 למפסידים, שהפתיעו בדרך לגמר את הפועל חולון והפועל ירושלים.