לאחר שסירבה לקבל טיפול באסף הרופא: ציפי רפאלי תוחזר לכלא

שב"ס ביקש להעביר את רפאלי, שנדבקה בקורונה, לטיפול בביה"ח - אולם זו התעקשה להתאשפז בתל השומר - שם היא מטופלת בשגרה. בשב"ס סירבו, ולכן אמה של הדוגמנית תוחזר לרצות את עונשה בנווה תרצה

זמן צפייה: 00:44

ציפי רפאלי שנדבקה בקורונה תשוב היום (שני) לכלא נוה תרצה, זאת לאחר ששירות בתי הסוהר ביקש להעביר אותה לטיפול בבית החולים אסף הרופא - אומנם היא סירבה, והתעקשה להתאשפז דווקא בבית החולים תל השומר, שם היא מטופלת בדרך כלל. בשירות בתי הסוהר סירבו ולכן, כאמור, רפאלי תחזור לכלא.

כזכור, לאחר שנודע כי רפאלי, אמה של הדוגמנית בר רפאלי, נדבקה בקורונה - נודע גם כי בשירות בתי הסוהר מסרבים להעבירה לבית החולים. אולם אז, נוצר לחץ ציבורי שבעקבותיו - שב"ס התקפל, והסכים לשחרר את רפאלי לטיפול בבית החולים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות הסגר: שיעור האבטלה עלה במחצית השנייה של דצמבר ל-13.7%

רצח בני הזוג כדורי בירושלים: המשטרה פרסמה קלסתרון של החשוד

אתמול שלח רופאה האישי של רפאלי מכתב לשב"ס, שבו הביע את חששו ממצבה הרפואי וטען כי נשקפת סכנה לחייה משום שהיא סובלת ממחלת לב. לדבריו היא זקוקה לאשפוז מיידי בבית החולים. מנגד, בשירות בתי הסוהר השיבו כי כל עוד היא אינה סובלת מתסמינים הקשורים לקורונה - היא תישאר בתא שלה.

ציפי רפאלי נוטה לצד
ציפי רפאלי נוטה לצד | צילום: יחצ

בעקבות כך, רפאלי, המיוצגת על ידי עורכת הדין שני אילוז, דרשה משב"ס שיאפשר לה לצאת מכותלי בית הכלא ולהתאשפז. במקביל, בני משפחתה איימו כי אם בקשתה לצאת מבית הכלא לא תיענה בחיוב - הם יפנו לבית המשפט כדי שידון בסוגיה.

לפני יומיים, כזכור, על רקע סירובו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה (הליכוד) לחסן אסירים, אמה של הדוגמנית נדבקה בנגיף הקורונה מסוהר בית הכלא, זאת לאחר שנשלחה לתורנות מטבח על אף היותה בקבוצת הסיכון. בהמשך לכך, הנהלת בית הכלא לנשים הביעה דאגה למצבה, שכרגע מוגדר טוב ויציב, והיא עוברת סדרת בדיקות. נכון לעת זו, לא ידוע על הידרדרות כלשהי.

במהלך השבוע השעבר יצאה רפאלי לבית החולים אסף הרופא במטרה לבצע בדיקות כלליות, שאת תוצאותיהן סירב האגף הרפואי של שב"ס למסור לידי בני משפחתה, חרף בקשותיהם.