"אין למה לבזבז את הזמן": הזוגות בשנות ה-20 שבוחרים להתחתן

בשנים האחרונות, נרשמת מגמה מעניינת - זוגות צעירים, מתחת ל-30, המחליטים להינשא. "היום זה סמל סטטוס" • ע"פ סקר שנערך בעבור חדשות 13, 26% חושבים שהגיל האידיאלי לחתונה הוא 24-19

זמן צפייה: 05:26

בענף האירועים מרגישים בשנים האחרונות שמשהו השתנה, שזרם חדש ומרענן שוטף את התעשייה - זוגות בשנות ה-20 המוקדמות שבוחרים למסד את הקשר.

דניאלה צבי וטום טסה, בני 24 ו-25 מנווה מונסון, מרגישים בשלים. דניאלה הסבירה: "היום הכול השתנה. יש ביסוס, חברים ואהבה. יאללה, מתחתנים. אין לי למה לבזבז את הזמן".

Tomasn
דניאלה צבי וטום טסה | צילום: חדשות 13
דניאל וטום נפגשים ב-ATISUTO DJ'S
דניאלה וטום נפגשים ב-ATISUTO DJ'S | צילום: חדשות 13

מוניקה אלכסנדרוביץ' ולידור בניטה, עדיין לא בני 25, אומרים שמבחינתם החופה הייתה יכולה להיערך כמה שנים קודם. "רוב החברות שלי נשואות", אמרה מוניקה,"ורובן עם יותר מילד אחד אפילו". לידור, בן זוגה, הוסיף: "זה לא שעכשיו הכול הולך להשתנות. אנחנו מתחתנים וחוזרים לשגרה".

מוניקה ולידור בני ה24 ביום חתונתם
מוניקה ולידור בני ה-24 ביום חתונתם | צילום: חדשות 13

סקר שנערך על ידי מכון "רושינק" בעבור חדשות 13 בקרב רווקים ורווקות בין 35-20, מראה כי 26% מהם חושבים שהגיל האידיאלי לחתונה הוא בין 24-19, ו-34% מהעונים העדיפו את גילי 27-25.

Ddddxj
סקר שנערך על ידי מכון ''רושינק'' | צילום: חדשות 13

ד"ר דריה מעוז, חוקרת זוגיות ומחברת הספר "אומנות הזוגיות", טענה כי "נישואים היום בישראל זה סמל סטטוס. אנשים רוצים להשיג את הסטטוס הזה מהר יותר אז הם יעשו את זה בגיל צעיר יותר. המדינה שלנו היא במידה רבה מאוד שמרנית אז היום סמל סטוס בחברה החילונית זה ארבעה ילדים, ועכשיו נוסף לזה גם להתחתן מוקדם".