רופא מוכר הגיע לסל כביסה של בני זוג – וכמעט הוביל לגירושים

האישה זיהתה בדירה תחתונים שאינם שלה, וביקשה להיפרד מבעלה. אולם, סרטון ממצלמות שהותקנו במקום גילה כי בעל הדירה, ראש מחלקה בבי"ח גדול, הוא שאחראי למעשה. "אין חדירה לפרטיות גדולה מזו"

זמן צפייה: 02:08

העולם התחתון: רופא מוכר נכנס לבית של בני זוג, התעסק עם סל הכביסה שלו - וכמעט גרם לכך שהשניים יתגרשו. "חזרתי מהעבודה וכיבסתי את הבגדים שלי, וקלטתי תחתון שהוא לא שלי", סיפרה לחדשות 13 האישה. "הפניתי שאלה לבעלי, הראיתי לו את התחתונים ואמרתי לו שהחלטתי שאנחנו נפרדים ושאני לא מוכנה להמשיך ככה. זה הגיע עד דיבורים על גירושים, והוא, כדי שאני אאמין לו, אמר לי שנתקין מצלמות".

בני הזוג נסעו לחו"ל, וכשחזרו הביטו בסרטוני האבטחה – והתקשו להאמין למראה עיניהם. בווידאו זיהו את בעל הדירה שלהם, רופא מוכר המכהן כראש מחלקה בבית חולים גדול ונחשב לידען בתחומו, מגיע לביתם, הולך לעבר סלסילת הכביסה ומסניף את תחתוניה של הצעירה. לאחר שעשה זאת כמה פעמים, הכניס אותם לכיסו, ושם במקומם זוג תחתונים אחר. כך לפי התיעוד.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

טראמפ: "לא מאמין שאיראן ניסתה להתגרות כשהפילה את המל"ט"

היועמ"ש: מועד השימוע לא יידחה שוב – גם אם סנגורי רה"מ יתפטרו

מות בן ה-9 בבת ים: בכיר בעירייה נחקר בחשד לרשלנות

סל הכביסה, התחתונים והפורץ
סל הכביסה, התחתונים והפורץ | צילום: חדשות 13

"מיד כשחזרנו מחו"ל הלכתי לקרות מה קרה בסלסילה. וראיתי תחתון עם כתם שהיה מאוד מאוד מוזר", סיפר הבעל, שהתלונן יחד עם אשתו נגד הרופא. "שלחנו את זה למעבדה ושם נאמר לנו שזה חומר ביולוגי לא שייך לי". "זה גם לפרוץ לי לבית וזה גם לפרוץ לי לבגדים הכי אישיים שיש. חדירה לפרטיות יותר גדולה מזו לא תמצאו", הוסיפה זוגתו.

הזוג, שעיסוקו של בעל הדירה גרם להם בין היתר להשכיר את ממנו את הנכס, פנה לעורכת הדין שוש חיון כדי שתייצג אותו. "הוא יודע שהוא תועד, והתשובות שהם קיבלו ממנו הן, אם לא מצחיקות אז עצובות, משהו בסגנון 'לקחתי לכבס את התחתונים'", סיפרה חיון.