אחרי שביהמ"ש הורה להעבירו לחזקת אביו: אם נעלמה עם בנה בן ה-5

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר גלית צרפתי, תושבת הדרום, בת 44, שסירבה לקיים את צו בית המשפט ונעדרת מזה כשבועיים. לפי החשד, היא לקחה את הילד עמה. האב: "מודאג מאוד"

זמן צפייה: 00:14

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר גלית צרפתי, בת 44 תושבת כוכב מיכאל, שנעלמה יחד עם בנה בן ה-5 מזה כשבועיים, זאת לאחר שבית המשפט הורה להעבירו לחזקת אביו - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. אביו של הילד אמר לחדשות 13: "אני מאוד מודאג, מקווה שהמשטרה תאתר אותם כמו שיותר מהר. אני מתפלל שהיא לא תעשה לו שום דבר, אני חושש שהיא עלולה לפגוע בו".

כאמור, מאז הוראת בית המשפט, האם החליטה לא לקיים את הצו והיא ובנה נעלמו. מדובר בסכסוך גירושים, ובמשטרה מעריכים שבני משפחתה יודעים איפה האם והילד ולא משתפים פעולה. כעת, משטרת ישראל התירה לפרסום את פרטי המקרה, ומבקשת את סיוע הציבור באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע למשטרה לאתר את מיקומו או מיקומה של אמו ולדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או לתחנת שדרות בטלפון 08-6620456.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אישום נגד המחבל שרצח את אסתר הורגן: "חבט בה עד שקולה נדם"

עשרות רימונים וכדורים: סליק של "ההגנה" נחשף בהרצליה • תיעוד

הערב: אביר קארה מגיב בריאיון בלעדי לטענות על התבטאויותיו

גלית צרפתי שנעלמה עם בנה בן החמש
גלית צרפתי שנעלמה עם בנה בן החמש | צילום: חדשות 13

ממשפחת צרפתי נמסר: "גלית הייתה עם הילד עד היום וגידלה אותו בסביבה חמה ותומכת.היא שומרת עליו מכל משמר והיא אמא מדהימה ומסורה. גלית לא חטפה ולא נעלמה עם הילד אלא היא שומרת עליו ויש לה סיבות לכך: במשך שנתיים היא ואנחנו כמשפחה חושדים שהילד עובר פגיעה מינית על יד אביו ויש לנו אף חשדות שאותם העברנו לידיעת הגורמים המוסמכים אך לצערנו הטענות לא נבדקו לעומק. למרות זאת בית המשפט פסק נגד גלית והדבר פגע בה בצורה משמעותית וגרם לה לפעול על פי צו מצפונה ולא למסור את הילד. ישנם הרבה מאוד דברים שאנו לא יכולים לפרט מפאת צנעת הפרט. איננו יודעים היכן היא והילד, אבל סבורים שהיא במקום בטוח לה ולילד ולא חסר להם דבר".

גלית צרפתי שנעלמה עם בנה בן החמש | צילום: חדשות 13