אהבה בימי קורונה: הזוגות שמצאו פתרונות יצירתיים ליום החתונה

הנחיות הממשלה האוסרות על התקהלויות, הבהלה הציבורית ומזג האוויר הסוער גרמו לרבים לדחות את היום המאושר בחייהם, אך יש מי שגייסו את הספונטניות והמשפחה למבצע חופה מצומצמת

זמן צפייה: 12:23

נגיף הקורונה: בהלת הקורונה משבשת את שגרת חייבם של הישראלים, ולא פוסחת על הנאהבים. זוגות רבים שהתכוננו במשך תקופה ארוכה ליום המאושר, הזמינו אולם – ואת כל קרובי המשפחה, בחרו בקפידה את החליפה והשמלה – אך כל התוכניות השתנו בעקבות ההנחיות האוסרות על התקהלויות. ביהדות לא מקובל לדחות את תאריך החתונה, והזוגות העקשניים נאלצו למצוא דרכים יצירתיות לקיים בכל זאת את הטקס.

לאחר שהשתבשו תוכניותיהם, הבטיח אלעד לוי הרוש לזוגתו אדוה שהטקס יתקיים בתאריך שנקבע. לשם כך הוא מצא משתלה שאירחה את החופה בין השתילים והפרחים, והחליט להפתיע את כלתו. "היא תבוא לפה בעיניים מכוסות, היא יודעת שיש לה חופה אבל היא לא יודעת איפה זה", סיפר בהתרגשות. "רק כשהיא תיכנס היא תראה. הדופק שלי עכשיו על 3,000".

עוד בחדשות 13:

לאחר שרעייתו אובחנה כחולת קורונה: ראש ממשלת קנדה שוהה בבידוד

טראמפ הכריז על מצב חירום לאומי: "נקצה 50 מיליארד דולר למאבק"

משרד הביטחון יקים שלושה מתקני החלמה ובידוד לחולי קורונה

זוג מתכונן לחתונה בצל הקורונה
זוג מתכונן לחתונה בצל הקורונה | צילום: חדשות 13

לאורך היום בוטלו יותר ויותר חתונות, ומזג האוויר הסוער לא תרם לניסיונות לשמור בכל זאת על השגרה. חלק מהזוגות הסתפקו בבתי הכנסת הקהילתיים וחגגו את היום המאושר עם קהל מצומצם של חברים. לחתונתם של דניאל ולוטן הוזמנו מאות אנשים, אך לבית הכנסת בגבעת עזר הוזמנו פחות ממאה. "מאוד כאב לי לראות אותה בוכייה", סיפרה חברתה של הכלה. "החלטנו שאנחנו לא עושות כלום חוץ מלהזיז עניינים".

ירון ודונה, שרק בשבוע שעבר השתעשעו ברעיון לחלק מסכות רפואיות על רחבת הריקודים, פועלים כעת במרץ להעביר את חתונתם לכרם בצפון. "זה יהיה אירוע מצומצם, משפחה וחברים קרובים. שתי האחיות שלי ילוו אותי", סיפרה דונה אורבאום. "כמו שבחתונה של אודליה, אני ונעמי ליווינו אותה ולבשנו לבן, ככה יהיה גם אצלנו".