שוטרים אפשרו חתונה המונית בביתר עילית - והושעו מתפקידם

מאות בני אדם השתתפו אמש באירוע שנערך בניגוד להנחיות ולא פוזר על ידי גורמי האכיפה. מפקד מחוז ש"י גינה את המקרה והנחה לזמן את הקצינים לבירור: "רואה את ההתנהלות בחומרה"

זמן צפייה: 05:59

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, החליט היום (רביעי) להשעות מתפקידם את הקצינים שאפשרו אמש את קיומה של חתונה המונית בביתר עלית, עד לסיום בירור העניין.

במסגרת החתונה ההמונית שהתקיימה אמש בתוך מבנה בעיר החרדית, התחתן נכדו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, בהשתתפותם של מאות בני אדם. כוח משטרה שהגיע לזירה ניסה להיכנס, אך נכשל והחליט לעזוב את המקום. בעקבות כך, ההתקהלות האסורה נמשכה כרגיל, תוך כדי שהנוכחים לא שמרו על ריחוק חברתי ועטיית מסכות.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרקליטי נתניהו מבקשים לדחות את מתן המענה לכתב האישום נגדו

גנץ: עד שכחול לבן נכנסה לממשלה – נתניהו עשה כל העולה על רוחו

"כל החיים היו לפניה": 29 שנות מאסר לשוטר מנתניה שרצח את אשתו

כוח המשטרה בזירת האירוע ההמוני בביתר עילית
כוח המשטרה בזירת האירוע ההמוני בביתר עילית | צילום: א.פ

זמן קצר לאחר מכן השוטרים חזרו למקום כשהם מלווים בקציני משטרה במטרה להביא לסיומו של האירוע. השוטרים אף ניסו לדבר עם האדמו"ר אך גם ניסיון זה נכשל. זאת ועוד, אחד השוטרים תועד בעודו מקבל יין לברכה, ורק לקראת סוף האירוע, השוטרים החרימו את ציוד ההגברה. 

בהמשך לכך, ממחוז יהודה ושומרון של המשטרה נמסר כי ניצב משה ברקת "רואה בחומרה את התנהלות הקצינים באירוע והנחה את מפקד מרחב יהודה לזמן את הקצינים לבירור שבסיומו יועברו החומרים לבחינת מחלקת משמעת".