"כאב לב": זוג טרי נסע באוטובוס - ואיבד בו את הצ'קים מהחתונה

לי דגני וליענה קמינר-דגני, נשואים טריים, נסעו למסעדה עם תיק מלא בכסף וברכות, ירדו בתחנה - וגילו לתדהמתם שהתיק נעלם. "אנחנו לא יודעים כמה כסף היה שם, העדפנו לבלות מאשר להתקזז"

זמן צפייה: 04:34

לי דגני וליענה קמינר-דגני התחתנו לפני יומיים, וכמו בכל חתונה קיבלו צ'קים וברכות חמות מהאורחים. יום לאחר החתונה, יצאו בני הזוג באוטובוס למסעדה ולקחו עמם את התיק ובו הכסף והאיחולים. במהלך הערב שמו לב שהתיק נעלם - ומאז הם לא מצליחים לשחזר היכן הוא נמצא.

לי סיפר ל"שש – אמנון לוי" מדוע החליטו לקחת איתם את התיק לארוחה: "בחודש האחרון נחשפנו לכמה פריצות לבתים בשכונה שלנו ולכן החלטנו שזה יהיה רעיון טוב לקחת איתנו את התיק לארוחת ערב. עלינו על אוטובוס למסעדה וכשירדנו הבחנו כי התיק לא נמצא עלינו".

"פוחדים לקבל החלטות": התופעה שמשתקת את בני דור ה-Y

סוף לרב-קו? בקרוב: תשלום בתחבורה הציבורית באמצעות אפליקציה

מה כדאי לאכול לפני הצום – כדי להרגיע את תחושת הרעב ליממה?

לי דגני וליענה קמינר-דגני, התיק עם הצ'קים מהחתונה שלהם נעלם
לי דגני וליענה קמינר-דגני, התיק עם הצ'קים מהחתונה שלהם נעלם | צילום: חדשות 13

ליענה סיפרה על התחושות הקשות בעקבות היעלמות התיק: "שברון הלב הוא גדול מאוד, חוץ מהצ'קים היו בתיק גם ברכות. פשוט כואב הלב". לי סיפר כי היה צריך ליידע את האורחים שבאו לאירוע על התקרית המצערת: "הודענו לכל האורחים על אודות המקרה ואמרנו לכל מי שהוציא צ'ק שיבטל אותו. קיבלנו הרבה תמיכה מהמשפחה".

עוד סיפר לי כי הוא ואשתו הטריה לא יודעים כמה כסף יש בתיק האבוד מכיוון שהעדיפו לבלות את היום הראשון לנישואיהם בבילוי משותף, ולא בספירת המזומנים: "האהבה שלנו היא קודמת והעדפנו להקדיש את היממה הזאת אחד לשני במקום לעשות התקזזויות"