"חצרי - חצרכם": האנשים שמנדבים ביתם עבור זוגות שחתונתם בוטלה

הגל השני של הקורונה גרם לאולמות האירועים להיסגר פעם נוספת, ואלפי זוגות מאורסים מצאו את עצמם ללא אפשרות להינשא. עשרות ישראלים נרתמו לעזרתם - והציעו לקיים את האירוע בגינותיהם הפרטיות

זמן צפייה: 03:02

בשל הגבלות מגפת הקורונה האוסרות על התקהלות וקיום אירועים באולמות, לאחרונה נוצר טרנד חדש שבו ישראלים מציעים את גינת הבית שלהם לזוגות שחתונתם בוטלה - והכול בהתנדבות מלאה רק כדי לשמח חתן וכלה.

כשיפה סלומון מאשקלון שמעה על הזוגות שהקורונה שיבשה את התוכניות שלהם, היא החליטה להירתם לעזרתם ופתחה לפניהם את ביתה הפרטי. האירוע, הסבירה, יהיה גם הוא תחת ההגבלות - עם מסכות, אלכוג'ל ושמירת מרחק. בחצר ביתה לא מוותרים על הזיקוקים, הפרחים, העציצים - וכמובן גם על החופה - שהיא בעצם הפרגולה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ריבלין בביקורת על הממשלה: "לא פיתחה תורת לחימה למאבק בנגיף"

רודפים אחריו בחצר ביתו: בן 45 נפצע קשה מירי בצפון • תיעוד

היועמ"ש לבג"ץ: יש לבטל החסינות שנתנה הכנסת לשר לשעבר חיים כץ

יפה סלומון, הציעה את ביתה עבור זוגות מאורסים
יפה סלומון, הציעה את ביתה עבור זוגות מאורסים | צילום: חדשות 13

כמו יפה, עוד עשרות מרחבי הארץ שהציעו ברשתות החברתיות סיוע לזוגות שאמורים להינשא. "הזוגות באים, מסתכלים, אומרים לי בדיוק איך הם רוצים שזה ייראה", סיפר הרב דותן קורתי, שהתנדב לחתן זוגות אצלו בחצר, "ואיך אומרים? חצרי, חצרכם".

ויש גם מי שמבקש לתווך בין הזוגות - לבין החצרות. כזה הוא מפיק האירועים קובי סופר, שנרתם למשימה ללא כל עלות. "אני מקבל ביום עשרות הודעות, טלפונים, מזוגות שאמורים להתחתן, שרוצים לקיים רק חופה", פירט. "הזוג צריך להגיד איפה הוא מחפש ואנחנו שולחים לו מיקום, מקום או בעל מקום שמוכן לעזור".

הרב דותן קורתי, הציע את ביתו עבור זוגות מאורסים
הרב דותן קורתי, הציע את ביתו עבור זוגות מאורסים | צילום: חדשות 13