שלג, מים ושמש חורפית: סוף שבוע של אטרקציות לכבוד יום האהבה

הנחלים, היקבים והנופים שמזכירים את הרי אירופה הפכו השנה את רמת הגולן שוב לאטרקציה תיירותית. מפלים שלא מפסיקים לזרום עם הרבה מים מהצפון אל הכינרת הפכו השנה לאתרי עלייה לרגל

זמן צפייה: 02:55

השלג הרב שכיסה את החרמון בלבן, הנחלים שהתמלאו מחדש בהרבה מים, היקבים שקמים כאן כמו פטריות אחרי הגשם והנופים שמזכירים את הרי אירופה. כל אלה הפכו השנה את רמת הגולן שוב לאטרקציה תיירותית. מפלים שלא מפסיקים לזרום עם הרבה מים מהצפון אל הכינרת הפכו השנה לאתרי עלייה לרגל.

ליאור שלף, מדריך טיולים הציע פעילויות לחג האהבה: "יש מזג אוויר מעולה שמאפשר לצאת לאיזה טיול של אוהבים בחיק הטבע, תמונת סלפי עם מפל סער". אין יותר מושלם מנוף מושלג מכוסה בשמש קרירה ומפלים זורמים מכל כיוון כדי לחגוג את יום האהבה השנה כאן, ברמת הגולן. גיורא צ'פלינסקי, בעלי הבוטיק "שוקולד דה קרינה" אמר כי "לכבוד יום האהבה השנה, עשינו משהו מיוחד – שפתיים במילוי של תות ופירות יער, בצבע אדום".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"הייתי בהלם": הורים מספרים על תהליך קבלת ילדיהם שיצאו מהארון

רימתה והפרה חוקים: מנצ'סטר סיטי מושעית לשנתיים מליגת האלופות

"מישהו הולך תמיד איתה": עשרים שנה למותה של עפרה חזה

רמת הגולן
רמת הגולן | צילום: אריאל צוקרמן

עוד זוג שחוגג את יום האהבה הוא הפילים ורדה ומותק מהספארי ברמת גן. הוא בן 60, היא מבוגרת ממנו בשנתיים, אבל שום דבר לא דומה לזוגיות שלהם. דווקא ביום הזה שווה אולי לקחת דוגמה מהזוגות האוהבים בספארי. שגית הורוביץ, דוברת ספארי רמת גן אמרה כי "אנחנו מזמינים את כולם להגיע לכאן וללמוד מהחיות, להסתכל, להתבונן, לראות את הסבלנות, את השנים הארוכות שהם מקדישים זה לזו, זו לזה ופשוט ליהנות גם ממזג האוויר הנהדר".