"נדרסה אישה ברכבת הקלה בי-ם": השיחה למוקד החירום • האזינו

בשיחה למוקד 101 של מגן דוד אדום, ניתן לשמוע עובר אורח קורא בבהילות להגיע ולחלץ את תמר פניגשטיין שנפלה, נלכדה מתחת לקרון הרכבת, ונהרגה: "היא לכודה"

זמן צפייה: 00:29

בשיחה שפורסמה היום (רביעי) למוקד 101 של מד"א, ניתן לשמוע עובר אורח קורא בבהילות להגיע ולחלץ את תמר פניגשטיין בת ה-19, תושבת פתח תקווה, שנהרגה הלילה מפגיעת הרכבת הקלה ברחוב יפו שבירושלים. הוא נשמע אומר: "נדרסה אישה על ידי הרכבת הקלה בירושלים, היא לא בהכרה, לפחות לא נראה כך".

המוקדנית שענתה לשיחה שאלה את האדם האם הוא נמצא בזירה, ומוסיפה: "אנחנו בדרך אליכם כבר", והוא מוסיף: "היא לכודה מתחת לרכבת".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"חיוך גדול ולבביות": תמר נהרגה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים

צעירה נלכדה מתחת לרכבת הקלה בירושלים – ונהרגה

"היהודים מתחזים": תקרית אנטישמית ברכבת התחתית בלונדון • צפו

תמר פניגשטיין ההרוגה בתאונת הרכבת הקלה בירושלים
תמר פניגשטיין ההרוגה בתאונת הרכבת הקלה בירושלים | צילום: באדיבות המשפחה

כאמור, תמר פניגשטיין בת ה-19 מפתח תקוה, היא הצעירה שנפלה למסילת הרכבת הקלה בירושלים ונמחצה. תמר הייתה מתנדבת בשירות הלאומי במחלקת הנשים בבית החולים שערי צדק. הלוויתה תצא בשעה 15:00 מבית העלמין ירקון שער פתח תקווה.

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות, אמר לאחר הטרגדיה: "תמר התחילה את שנת השירות שלה לפני כשלושה חודשים בבית החולים שערי צדק, ובעזרת החיוך הגדול והלבביות שאפיינה אותה האירה את המקום. בתקופה קצרה הספיקה תמר לבלוט ולתרום רבות, וכולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה שבה מצאה את מותה הלילה בגיל 19. אנו המומים מכאב ושולחים את תנחומינו למשפחת פניגשטיין. נעשה הכל כדי לסייע וללוות את המשפחה וכדי לתמוך במתנדבות השירות האחרות ששירתו עם תמר יחד עם הצוות המסור של שערי צדק".

מטעמו של רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה, נמסר בתגובה לתקרית שבה נהרגה בת עירו: "עיריית פתח תקוה וראש העיר רמי גרינברג, משתתפים בצער משפחת פניגשטיין, אשר ביתם תמר ע"ה היא ההרוגה הלילה מהרכבת הקלה בירושלים. תמר היא תושבת שכונת הדר-גנים בעיר ואביה הוא מנהל המכינה הישיבתית בגבעת שמואל ויו"ר בית הכנסת פנינת גנים".