קטרינה שנבסקי נמצאה מתה בביתה - כשבתה בת ה-3 בוכה לצדה

במשך כמה ימים ניסה חבר המשפחה קיריל בורוקובסקי ליצור קשר עם קטרינה, וכשלא הצליח הגיע לדירתה בעפולה וגילה את הנורא מכול. "דפקתי על הדלת ושמעתי את הבכי של הילדה - היה לי ברור מה קרה"

זמן צפייה: 01:41

קטרינה שנבסקי בת ה-30 היא האישה שנמצאה אתמול (ראשון) בדירתה בעפולה, כשהיא ללא רוח חיים, ולצדה בתה בת ה-3. משפחת שנבסקי עלתה מחבר המדינות לפני כמה שנים, והאב הלך לעולמו לפני עשרה חודשים. בשלב זה, המשטרה שללה כל מישור פלילי בפרשה.

תחילת המקרה כבר ביום שישי. אז, ידיד המשפחה קיריל בורוקובסקי ניסה ליצור קשר עם קטרינה - אולם לא הצליח לעשות כן במשך כמה ימים. "היא לא ענתה לי לטלפון - אבל זה היה שגרתי. היא הייתה ישנה הרבה, ואני רגיל שהיא לא עונה", סיפר בורוקובסקי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מנכ"לית משרד האוצר: "בסגר הקרוב יתווספו עד 200 אלף מובטלים"

3,167 נדבקים חדשים; שיעור הבדיקות החיוביות – הגבוה מזה שבוע

התנועה תוגבל, המגזר הפרטי יעבוד: כל מה שצריך לדעת על הסגר

קטרינה שנבסקי
קטרינה שנבסקי | צילום: באדיבות המשפחה

ביום שלאחר מכן, שלח לה תמונה בוואטסאפ - שקטרינה לא ראתה גם כעבור שעות. "היא לא התחברה לוואטסאפ מיום חמישי ועדיין לא ענתה לי לטלפון. כאן נדלקה לי נורה אדומה". ביום ראשון בבוקר, התקשר לגננת על מנת לוודא שבת ה-3 הגיעה לגן. משנאמר לו שהיא לא הגיעה כבר שלושה ימים, הבין "שמשהו לא טוב קרה", לדבריו.

"הלכתי עם אשתי לדירה, ראינו שהאוטו בחוץ. דפקנו על הדלת ושמענו מהבית את הבכי של הילדה. כבר היה לי ברור מה מתרחש והזמנתי משטרה". בת ה-3 לא הייתה במצב של הזנחה, כך שלא ניתן לקבוע כמה זמן היא שהתה לצד הגופה - שבקרוב תישלח למכון לרפואה משפטית. הילדה הועברה למשפחת אומנה.

קיריל בורוקובסקי
קיריל בורוקובסקי | צילום: חדשות 13

"אנחנו חברים כבר יותר מ-20 שנים", הוסיף בורוקובסקי, "זו הייתה משפחה לא פשוטה. הבעל היה עיוור, נכה 100% כי הייתה לו סכרת. גם לאישה היו בעיות רפואיות, הייתה לה נכות חלקית". לדבריו, לאחר שבעלה נפטר, קטרינה נשארה "בודדה לגמרי. לפני 3 שנים הם פשטו את הרגל ונשארו להם חובות של מאות אלפי שקלים. היא הייתה צריכה להתמודד עם זה - ולצערי, קרה מה שקרה".