סוף אדלר נהרג במהלך טיול בספרד: "טיפוס היה החיים שלו"

הצעיר בן ה-22, תושב רמת השרון, נהרג אתמול במצוק רודיאר שבמדינה במסגרת טיול שערך לאחר שחרורו מהצבא. מותו נקבע לאחר שנפל מגובה של כ-30 מטרים

זמן צפייה: 01:48

סוף אדלר, בן 22, תושב רמת השרון נהרג אתמול (ראשון) לאחר שנפל מגובה של כ-30 מטרים בזמן שטיפס על מצוק רודיאר, שנמצא בצפון ספרד, בסמוך לגבול עם צרפת. בני משפחתו קיבלו את הבשורה על מותו. קונסול ישראל במדריד והמחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים למשפחה.

מיקי מריינפלד חברת משפחתו של אדלר, הכירה אותו מאז שהיה בן 14. מריינפלד ספדה לו וסיפרה: "טיפוס היה הדבר שהוא הכי אהב לעשות, זה היה החיים שלו. הוא יחסר לנו מאוד, הוא היה קסם של ילד ומטפס אחראי. הוא היה כמו אח קטן בשבילי". כמו כן, ביקשה מריינפלד את עזרת משרד החוץ להפעיל לחצים בספרד על מנת להגיע למטפס שאבטח אותו ולקבל תמונה מלאה על מה שהתרחש שם.

סוף אדלר, בן 22 נהרג במהלך טיפוס על מצוק רודיאר שבספרד
סוף אדלר, בן 22 נהרג במהלך טיפוס על מצוק רודיאר שבספרד

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"הדיח קטינים לסמים": מייסד טלגראס מואשם בניהול ארגון פשע

הקבלן החשוד בגרימת מוות ברשלנות של הפועל בהרצליה: רמי שבירו

רצח הזוג בנגב: שני בני אדם נעצרו בחשד למעשה

מטיילים ששהו באזור הנפילה, שהתרחשה אתמול בשעות הצהריים, הזעיקו את צוותי החילוץ והם הובילו אותו לבית החולים "סאן ג'ורג" בהואסקה, כשהוא במצב אנוש - שם נאלצו לקבוע את מותו. אדלר, שעבד כמדריך בקיר טיפוס, טס לטייל בספרד באחד בספטמבר כחלק מטיולו שלאחר הצבא.

כזכור, בחודש שעבר אותרה גופתה של איה נעאמנה, סטודנטית בת 21 מהיישוב עראבה שבגליל, שנעדרה במהלך טיול במדבר המלח דנקיל שבאתיופיה.

איה נעאמנה | צילום: חדשות 13

בסוף הסיור הלימודי, שנערך מטעם הטכניון, נשארה נעאמנה עם כמה סטודנטים לטייל במדינה. בזמן הטיול התפצלה נעאמנה מהקבוצה עמה טיילה ולא הגיעה לנקודת הסיום של המסלול. באותו היום, הגיע אביה לנתב"ג במטרה לטוס לאתיופיה, כדי לסייע במאמצי החילוץ - אך הבשורה על מותה של בתו הגיעה לפני שהספיק להמריא.