משרד הבריאות: "התגודדות מחוץ למגרשים - מסכנת את המשך העונה"

פרופ' גרוטו הבהיר ליו"ר המנהלת שהתנהגות שחקני מכבי והפועל ת"א, ששרו עם הקהל מחוץ לבלומפילד, מהווה הפרה של המתווה שאפשר את קיום המשחקים. כלפון: "כל הפרה נוספת תוביל לסנקציות חריפות"

זמן צפייה: 00:25

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, שוחח היום (שישי) עם יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, והתריע כי המשך התגודדות קהל מחוץ למגרשים מסכנת את המשך עונת המשחקים בליגת העל.

לדברי גרוטו, התנהגות שחקני מכבי והפועל תל אביב, ששרו יחד עם הקהל מרחוק, מהווה "הפרה חמורה" של המתווה שאפשר את חזרת המשחקים. גרוטו הדגיש כי התנהגות מסוג זה של אוהדים מגבירה את סיכויי ההדבקה.

אוהדי מכבי ת''א מתקהלים מחוץ לבלומפילד לאחר הניצחון במשחק העונה
אוהדי מכבי ת''א מתקהלים מחוץ לבלומפילד לאחר הניצחון במשחק העונה

יו"ר המנהלת ארז כלפון מסר לאחר השיחה כי "לא נקבל כל הפרה שתגרם על ידי קבוצות ושחקנים. למען הסר ספק, כל הפרה נוספת, תוביל לסנקציות חריפות יותר מאלו שכבר ניתנו, לרבות סנקציות שיופעלו ישירות נגד שחקנים ובעלי תפקידים שיפרו את ההנחיות".

"לא אאפשר לאף אחד לסכן את פרנסתם של עשרות אלפי משפחות המתפרנסות מעבודה סביב ענף הכדורגל", הוסיף כלפון. "אני פונה ומבקש מהאוהדים, אנא שמרו על בריאותכם והימנעו מהתגודדות מיותרת שמסכנת את בריאותכם. אנא דעו, כי בתרחיש של הדבקות כתוצאה מהתגודדות מחוץ לאצטדיונים, עתיד הכדורגל שאתם כל כך אוהבים עשוי להיות בסכנה".