בנה של האישה שרצחה את בעלה ושוחררה מהכלא: "לא כעסתי עליה"

דור, בנה של סימונה מורי שזכתה לשחרור מוקדם לאחר שריצתה 22 שנות מאסר, סיפר על ההתבגרות בצל הטרגדיה ועל התחושות בימים שאחרי. "לא הבנתי למה אני לא יכול להיות כמו כולם"

זמן צפייה: 06:13

דור רחבי-סברו, בנה של סימונה מורי שרצחה את בעלה המתעלל בשנת 1996 ושוחררה השבוע מכלא נווה תרצה לאחר 22 שנות מאסר, סיפר היום (חמישי) בריאיון ל"שש" עם אור הלר על התחושות כלפי אמו: "אף פעם לא כעסתי על אמא שלי. רק רציתי משפחה נורמטיבית, אמא, אבא ואחות כמו שיש לכול השאר. לא הבנתי למה אני לא יכול להיות כמו כולם".

עוד אמר שרוצה להעביר מסר ברור לכל מי שסובלת מהתעללות: "אם נתקלים במקרים כאלה של התעללות ומכות פיזיות, לא להחליק או לחשוב שזה יעבור. קומו והתלוננו", והוסיף שהמדינה מוכרחה לסייע במקרים אלה: "אם יש כתובת על הקיר, המדינה חייבת לטפל בזה. חייבים לעשות עם זה משהו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"נשים – לכו להתלונן": רוצחת בעלה המתעלל שוחררה מהכלא

לאחר 22 שנה: רוצחת בעלה המתעלל תשתחרר מוקדם

"מאושרת להשתחרר": דלאל דאוד יצאה מהכלא אחרי 18 שנה

כמו כן, סיפר רחבי-סברו על התמיכה שהוא מקבל ברחוב, ואמר: "אנשים שלא מכירים אותי, פונים אליי, תומכים ומחבקים אותי. הסיפור נגע לכולם ללב. בעיקר אחרי הפוסט של האבא המאמץ שלי, זה עשה פלאים".

ביחס לילדותו אמר רחבי-סברו: "זה היה תהליך. לא הבנתי הכל ברגע. בהתחלה הבנתי שאמא לא באמת בעבודה, ושאני הולך לפנימייה כי היא נמצאת בבית סוהר. אחר כך הבנתי איך אבא שלי נהרג".

עוד סיפר: "היה לי גיל בחיים שחקרתי ורציתי לדעת מי הוא היה, אבא שלי. הייתי מסתכל על אנשים ברחוב בתור ילד, ותוהה אולי אחד מהם זה אבא שלי והוא לא באמת מת".