"קוראים לי נאצי": כך כבש שמעון ריקלין את עולם התקשורת

העיתונאי הפך לאחת הדמויות הבולטות והרועשות על המסך בישראל, בין היתר בגלל החברות הקרובה עם ראש הממשלה נתניהו - שלדעתו לא מספיק מוערך. "כפיות הטובה שקורית פה היא מדהימה"

זמן צפייה: 11:23

בשנים האחרונות הפך שמעון ריקלין לאחת הדמויות הבולטות והרועשות על המסך, ולא רק בזכות הידידות האיתנה עם משפחת נתניהו. אין לו שום בעיה להתנגח עם כל מה שזז: מפרקליטות המדינה, דרך מחאת יוצאי אתיופיה ועד ארגוני זכויות אדם.

ריקלין מבין את ההשלכות להתבטאויות שלו, ולטענתו אף נפגע מזה. "אני חושב שאני לא מאלה שצולבים. ואני חושב על ההשלכות כל הזמן, אבל צריך להבין שבשם ההשלכות האלה אני לא אחדל להגיד את האמת". "בוא תעבור איתי בתל אביב ותראה את המחיר שאני משלם", הוסיף ריקלין, "קוראים לי 'נאצי', יורקים על הריצפה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שבר שיא: נתניהו הפך לרה"מ בעל הכהונה הארוכה ביותר בישראל

עוקף – ונצמד: תיעוד הנהיגה הפראית שכמעט וגרמה לתאונה בדרום

אהבה – וצייתנות: כך גומלת פלוגה לילד שמחלק לה ממתקים • צפו

Rikxek
שמעון ריקלין | צילום: חדשות 13

אחד התפקידים שלקח על עצמו ריקלין זה להיות כליא הברק של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. "לא היה מעולם עשור טוב יותר לעם ישראל בכל שנותיו – כמו העשור האחרון. כפיות הטובה שקורית פה היא מדהימה. רואים את המעשים והפעולות שלו – יוצא דופן".

עם זאת, ריקלין לא מרוצה מצעדיו של נתניהו בבחירות האחרונות. "כששמעתי שרצו לתת לאבי גבאי ולהקתו את כל התפקידים, זה הימם אותי. ואחרי ששמעתי מה הציעו ל'כחול לבן', זה ביאס אותי. ברגע שאתה מבין שנכרתה זרוע מגוש הימין, אי אפשר להמשיך כמו שהיה מקודם. צריך לחשוב קדימה ולא ליצור מצב של חורבן, כמו שהיה בפעמים האחרונות שהימין ספג מפלה".