4 ק"מ מהחוף: המשטרה חילצה תושב אשדוד שנתקע על סאפ בלב ים

גולש התקשר למשטרה אחרי שאבד לו המשוט, ומסר את מיקומו לפי אוניה ששטה באזור. המוקדנית הזעיקה את השיטור הימי של מרחב לכיש, ובתום דקות מורטות עצבים הוא חולץ • האזינו לשיחה עם מוקד 100

זמן צפייה: 04:25

שוטרי יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש איתרו גולש סאפ תושב אשדוד שנתקע בלב ים, ובתום דקות מורטות עצבים של שיחה עמו חילצו אותו בשלום.

אלמלא התושייה של המוקדנית במוקד 100 של המחוז הדרומי במשטרה, והפעולה המהירה של יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש, הסיפור הזה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי. איציק, תושב העיר יצא לחתירה שגרתית על סאפ בים שבאשדוד, אבל בשלב מסויים הוא לא הרגיש ונסחף ללב ים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2009261556' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='רגע החילוץ של גולש הסאפ' kid='1_9h9psexg' duration='12'']

בתוך דקות הוא הגיע למרחק של ארבע ק"מ מהחוף ואז הנורא מכל קרה. המשוט שבאמצעותו הוא חתר ברח לו מהיד ואיציק נותר לבד, בלי יכול לחזור בחזרה לחוף מבטחים. למזלו מכשיר הטלפון היה אצלו והקליטה ברגעים האלה עוד הייתה סבירה. ״אני בים, על סאפ. אני יושב על הסאפ ואין לי איך לחזור לחוף. לפני שלא תהיה לי קליטה, אני נמצא ממש ליד הספינה הטורקית", אמר למוקדנית, שהעלתה מיד על הקו את השיטור הימי.

אנשי השיטור הימי מחלצים תושב אשדוד שנתקע על סאפ בלב ים | צילום: דוברות המשטרה

"אני מול חוף הקשתות באשדוד. המרחק שלי מהחוף ארבע ק"מ. אני שומע אותך בקושי", אמר. השוטר שהבין מיד את המצוקה, הקפיץ את חבריו, וכעבור דקות אחדות הם כבר איתרו אותו בלב ים וחילצו אותו בחזרה לחוף.