בתוך שעות: שתי הרוגות בתאונות ליד ירושלים ובנתניה

הולכת רגל כבת 60 נדרסה למוות בנתניה. במקביל, רוכבת אופנוע בת 35 נהרגה מפגיעת רכב מסחרי בכביש 60 סמוך לבירה. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותן של השתיים בזירות האירועים

זמן צפייה: 00:10

הולכת רגל כבת 60 נהרגה היום (חמישי) מפגיעת רכב ברחוב פתח תקווה שבנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה הגיע לזירת התאונה ובוחנת את נסיבות האירוע. במקביל, רוכבת אופנוע בת 35 נהרגה לאחר שנפגעה מרכב מסחרי בכביש 60 סמוך לירושלים. צוות מגן דוד אדום העניק לה טיפול רפואי ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום.

פרמדיק מד"א יקי חג'ג' שהגיע לזירת התאונה בנתניה סיפר כי "הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הנהג שדרס למוות את הנער שלו אמסלם הורשע בהמתה בקלות דעת

בעקבות חשיפת פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה פתחה בבדיקה

בפארקים כן – בפעילויות ספורט לא: מתי חלה החובה לעטות מסכה?

זירת התאונה בנתניה
זירת התאונה בנתניה | צילום: דוברות איחוד הצלה

חובשים מד"א אוהביה שרעבי ויונתן שור, שהגיעו לזירת התאונה סמוך לירושלים סיפרו: "הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

ביום שני נהרגה הולכת רגל בת 10 כתוצאה מפגיעת רכב במג'ד אל-כרום שבגליל. צוות מגן דוד אדום פינה אותה למרכז הרפואי לגליל תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותה. מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי הרכב הידרדר לאחור ופגע בילדה.

תאונת אופנוע סמוך ירושלים
תאונת אופנוע סמוך ירושלים | צילום: מד''א

פרמדיק מד"א אוריה קורץ, סיפר: "הנערה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. מיד העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה".