טרגדיה בירושלים: ילד בן 4 נהרג מפגיעת רכב - סבתו נפצעה קשה

צוות מד"א הגיע לדרך חיים ע. קוליץ שבבירה ופינה את הילד במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותו לאחר כמה שעות. סבתו, שחזרה עמו מביקור בגן החיות בעיר, נמצאת בהכרה

זמן צפייה: 02:06

ילד בן ארבע נהרג היום (שני) מפגיעת רכב בדרך חיים ע. קוליץ בירושלים. תחילה הוא הובא לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב אנוש, אך כעבור כמה שעות נאלץ הצות הרפואי לקבוע את מותו. סבתו, שהייתה עמו, נפצעה קשה. השניים שחזרו מביקור בגן החית שבעיר. נהג הרכב הפרטי תוחקר במקום - המשטרה פתחה בחקירה, ועל פי ההערכה הראשונית הוא נסע במהירות מופרזת.

ד"ר עמנואל שמואל סירא, רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר כי "מדובר באם ובנה, הולכי רגל, שנפגעו מרכב. בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הילד שנפצע אנושות. והענקנו סיוע ראשוני לסבתא שפונתה באמבולנס של איחוד הצלה להמשך טיפול רפואי בבית החולים במצב קשה".

החובשים של מד"א אלעד רוזמרין ויובל בר אור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים, אישה מבוגרת וילד בן שש שוכבים על הכביש סמוך לרכב. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ומיד התחלנו בפעולות החייאה בילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בת 63 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב: "תמיד דאגה לכולם"

"קור רוח קיצוני": אישום נגד המחבל מהפיגוע ביום הזיכרון בכפ"ס

21 שנות מאסר למתן לוגסי שהורשע בהתעללות מינית חמורה בקטין

זירת התאונה בירושלים
זירת התאונה בירושלים | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מוקדם יותר היום נהרגה הולכת רגל בת 63 מפגיעת אוטובוס בתל אביב. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים איכילוב בעיר, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. התאונה אירעה ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך, ולטענת אחד מחבריה לעבודה, הנהג הפוגע ניסה לעקוף רכב פרטי בזמן פנייה ופגע בה. הוא סיפר כי "היא כל כך אהבה לעזור לאנשים, רק אתמול גייסה אנשים שיכולים לעזור ולתרום מזון לנזקקים. היא תמיד דאגה לכולם".

לדבריו, היא הייתה בדרך לעבודה. החבר אף סיפר כי "יש לה ילדה שגרה בחו"ל ונולדה לה נכדה לפני שלושה שבועות. בתה כל כך דאגה לאמא שלה בתקופת הקורונה, ועכשיו היא נהרגה בכזאת תאונה מצערת". הוא שיחזר: "היינו שקועים בעבודה ואז הגיעו הודעות שהתרחשה תאונה למטה, ירדנו כשפינו אותה, ראינו את הצמיד הוורוד שמסמן שהיא עובדת עירייה והבנו שהיא נפגעה".

[brightcove_iframe video_id='news-news-flash-part-2020115110' autoplay='0' credit='' desc='בת 63 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב: "תמיד דאגה לכולם"' kid='1_8jsg33qw' duration='21'']