אחיה של ההרוגה בכביש 7 ספד לה ולבנה: "אתם אהובים לנצח"

סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה התינוק איבדו את חייהם לאחר שנהג משאית התנגש ברכבם מסיבה שעדיין אינה ידועה. טרם נקבע מועד להלווית השניים. אחיה מתן: "אתם יושבים כעת לרגליו של ישו"

זמן צפייה: 01:27

התאונה הקטלנית בכביש 7: סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה איתי בן החודשיים - הם ההרוגים בתאונה שאירעה ביום חמישי האחרון בכביש 7 סמוך למחלף בית רבן, שבה פגע נהג משאית ברכב המשפחה מסיבה שעדיין אינה ברורה. אחיה של סופי, מתן ריילינג, בן הקהילה המשיחית ביוסטון טקסס, ספד לה ולבנה בדף הפייסבוק: "אתם אהובים לנצח סופי ואיתי, הייתם איתו פנים מול פנים - ואתם יושבים כעת לרגליו של ישו". מועד הלווייתם של סופי ואיתי עדיין לא ידוע.

אב המשפחה, קצין חיל האוויר בן 35, נפצע קשה מאוד ומאושפז בבית החולים בילינסון. ד"ר אפרת ברון הרלב אמרה כי "מצבו מוגדר עדיין קשה ביותר ונשקפת לו סכנת חיים". כמו כן, בנם בן השלוש נפצע באורח קל.

לכתבות נוספות בנושא: 

התאונה בכביש 7: נהג המשאית התכופף להרים סיגריה – וסטה

התאונה בכביש 7: לא אותרו סמים בבדיקת הדם של נהג המשאית

התאונה בדרום: גובר החשד כי נהג המשאית נסע תחת השפעת סמים

סופי רוסטסקי ובנה איתי, שנהרגו בתאונה בכביש 7
סופי רוסטסקי ובנה איתי, שנהרגו בתאונה בכביש 7 | צילום: החדשות 13

אמש פורסם לראשונה בחדשות 13 שנהג המשאית אמר בחקירתו כי זמן קצר לפני שהתנגש ברכב הפרטי שעמד בשולי הכביש נפלה מידו סיגריה, והוא התכופף כדי להרים אותה מבלי להפסיק בנסיעה. מוקדם יותר, פורסם כי לא נמצאו סמים בבדיקת המעבדה ראשונית שנערכה בדמו של הנהג.

עו"ד ישראל נחמיאס, פרקליטו של הנהג, מסר בתגובה: "טענתי כבר ביום המעצר הראשון כי הוא מעולם לא השתמש בסמים וכי היה ניתן לבצע את הבדיקה בזמן אמת ולשלול זאת. הוא טוען שהוא איבד את ההכרה ולא זוכר מה גרם לתאונה. מצבו הנפשי קשה מאוד, הוא מביע צער כבד על האובדן, מוסר את תנחומיו למשפחה, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

לאחר התאונה, הנהג הפוגע נשלח לבדיקות דם לגילוי סמים ושהה במעצר עד יום ראשון. בנוסף, נבדק אם השתמש בטלפון הסלולרי בזמן נהיגה, או לחלופין אם היה תחת השפעת אלכוהול. לדברי נציג המשטרה, בעברו של הנהג מספר דוחות, בין היתר בגין סטייה מנתיב וחציית צומת ברמזור אדום. "הוא מציג זיכרון סלקטיבי בחקירה. הוא לא זוכר", אמר הנציג.