חוסה נספה בשריפה בהוסטל ברחובות - 22 דיירים נפגעו משאיפת עשן

צוות מד"א שהגיע לבניין ברחוב הר מוריה שבעיר חילץ את בן ה-40 שסבל מכוויות בכל חלקי גופו ולאחר בדיקות נאלץ לקבוע את מותו. יתר הדיירים חולצו ופונו לבתי החולים קפלן ואסף הרופא

זמן צפייה: 00:15

גבר כבן 40 נספה הלילה (שני) בעקבות שריפה שפרצה בהוסטל ברחוב הר מוריה שברחובות. 22 הדיירים הנוספים בבניין נפגעו קל משאיפת עשן ופונו לבתי החולים קפלן ואסף הרופא.

צוות מד"א שהגיע למקום חילץ את הגבר מהבניין עם כוויות נרחבות בגופו ולאחר בדיקות רפואיות נאלץ לקבוע את מותו. פרמדיקית שהגיעה לזירת האירוע סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו עשן יוצא מהקומה הראשונה במבנה. הכבאים חילצו אלינו את 22 הדיירים שהיו בפנים, הם היו בהכרה מלאה וסבלו משאיפת עשן".

כונני האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מטפלים בהשלכות השריפה ומרכזים את פרטי החוסים שפונו לבתי החולים השונים. מנכ״ל עיריית רחובות, דורון מילברג נמצא במקום ומפקח על האירוע.

שריפה ברחובות
שריפה ברחובות | צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד''א

"בסריקות אותר גבר כבן 40 עם כוויות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. הענקנו טיפול רפואי לדיירים ששאפו עשן ופינינו אותם להמשך בדיקות בבתי החולים כשמצבם קל".

שריפה ברחובות
שריפה ברחובות | צילום: יששכר ויס תיעוד מבצעי מד''א