בעקבות הכתבה על השף רפי כהן - כונס הנכסים יעביר כסף לשיקומו

כהן, שניהל במשך שנים את מסעדת "רפאל" המצליחה, נקלע לקשיים, צבר חובות כבדים ופשט את הרגל. לאחר שנחשף למצבו בסרט ששודר בערוץ 13, החליט מי שעיקל את רכושו להעביר לטובתו מאות אלפי שקלים

זמן צפייה: 02:35

עו"ד ליאור כספי, כונס הנכסים שעיקל את רכושו של השף רפי כהן, הגיש ביום חמישי האחרון לבית המשפט בקשה לייחד 300 אלף שקלים לתוכנית שיקום מיוחדת עבורו. "לאור הכתבה ששידרתם לפני כשבועיים, והממצאים שעלו מהכתבה, בעצה אחת עם כונס הנכסים הרשמי הגשנו את הבקשה להקצות סכום כסף לטובת שיקומו של כהן. אולי אפילו לפתוח איזה עסק קטן, שיהיה לו מה לעשות, מגורים - הבנו שהוא ישן ברחוב".

לדברי עו"ד כספי, הוא מאמין כי הנושים שלהם חייב כהן את הכסף, יסכימו להעביר את הסכום - חלק מהכסף שמיועד לכסות החוב: "הכסף שיש בקופה לטא יספיק לכל הנושים. הם יצטרכו לקבל פחות ממאה אחוז. אני מניח שהם יסכימו לכך. בסך הכול אפשר להגיד עלינו פה בישראל הרבה דברים, אבל כשזה מגיע למצבים כאלה, כולם מוכנים לתת יד".

עו''ד ליאור כספי, כונס הנכסים של רפי כהן
עו''ד ליאור כספי, כונס הנכסים של רפי כהן | צילום: חדשות 13

בתגובה לטענה כי לא ניתן לעזור לכהן והוא לא יסכים לקבל את הכסף, אמר עו"ד כספי: "אני מאמין שזה יהיה צעד בונה אמון מאוד משמעותי. צריך לקחת בחשבון שלמעט הכתבה ששידרתם, אף אחד לא באמת רוצה לשקם אותו. יש לו משפחה שלא מתערבת. יש לו חברים שהלכו איתו שנים שלא מתערבים".