בת 13 נפצעה בינוני כתוצאה מירי בקלנסווה

כוחות משטרה שהגיעו לכיכר חדיג'ה שבעיר, מצאו את הנערה שנורתה מכדור תועה - ופונתה כשהיא בהכרה להמשך טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא. נסיבות האירוע בבדיקה

זמן צפייה: 01:01

נערה בת 13 נפצעה הערב (שני) בינוני כתוצאה מירי של כדור תועה שנפלט, בכיכר חדיג'ה בעיר קלנסווה שבשרון, ופונתה כשהיא בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

אמש איתרה המשטרה גופת אישה בסמוך לתל חדיד שבאזור יער בן שמן. על פי החשד, הגופה שייכת לנג'לאא אל-עמורי, בת 19 מלוד, שנעלמה מביתה לפני למעלה משבועיים. הגופה הועברה לזיהוי במכון לרפואה משפטית. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרם של אמה, קטין וקרובת משפחה נוסף של נג'לאא אל-עמורי בארבעה ימים ואת מעצרם של שני חשודים נוספים בתשעה ימים.

זהו המוות השני של אישה בלוד ביממה האחרונה, לאחר שביום שבת בבוקר נקבע מותה של תושבת העיר בת 65 לאחר שנמצאה ביום שבת ללא הכרה בדירה ברחוב דוד המלך. כוחות המשטרה פרצו לדירה בעקבות דיווח שהתקבל על גבר התוקף את אמו, ומצאו את האישה כאשר בנה לידה. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים אסף הרופא, שם נלחם צוות המחלקה לטיפול נמרץ על חייה ביממה האחרונה, לאחר שהגיעה במצב אנוש. בנה נעצר, נסיבות המקרה נבדקות.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

החשד לרצח הצעירה מלוד: בני משפחתה נעצרו בעבר לאחר שתקפו אותה

חשד לרצח: נמצאה גופתה של נעדרת בת 19 מלוד

גבר כבן 40 נעצר בחשד שתקף את אמו בלוד; מצבה אנוש

ניידת משטרה
ניידת משטרה. | צילום: בוצ'צ'ו
בתוך כך, גבר בן 33 וצעיר בן 29 נפצעו קל לאחר שנורו ברחוב ברחוב שמשון הגיבור ברמלה. השניים הגיעו באופן עצמאי לבית החולים אסף הרופא. המשטרה פתחה בחקירה.

ביום רביעי, צעיר בן 23, תושב הדרום, נדקר למוות וצעיר בן 24 משועפט נפצע קשה, כתוצאה מקטטה שפרצה ביניהם במלון הדירות "בית אורן" באילת. זאת, ככל הנראה, בעקבות ויכוח שהתגלע בין השניים על רקע היכרות עם צעירה בעיר.

זירת אירוע הדקירה ברחוב שזר בקריית מלאכי
זירת אירוע הדקירה ברחוב שזר בקריית מלאכי | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום שלישי נפצע גבר בן 25 אנוש מדקירות בעקבות קטטה ברחוב שזר בקריית מלאכי. הוא פונה לבית החולים אסותא שבעיר תוך פעולות החייאה כשהוא מורדם ומונשם. באותו האירוע נפצע בינוני גבר נוסף בן 31, שפונה בהכרה מלאה עם דקירות בפלג גופו העליון לבית החולים קפלן. כוחות משטרה במקום סגרו את הזירה והחלו בחקירה תוך איסוף ממצאים ועדויות ובניסיון לאתר מצלמות במקום.

בלילה של יום שני גבר נדקר למוות, ונפצעו שניים נוספים בדרום תל אביב. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בשוד שהשתבש. על פי ממצאי החקירה, אזרח זר ממוצא סיני הגיע לדירת הזוג במטרה לשדוד אותם, אך כאשר היו בביתם – דקר את הגבר למוות. האישה ברחה בזמן העימות וקפצה מהחלון, וכתוצאה מכך נפצעה בינוני. השודד נפצע קשה במהלך העימות עם ההרוג – ומקבל טיפול רפואי בבית חולים. העובד הזר נמצא, כשהוא ללא רוח חיים בדירה ברחוב נווה שאנן שבתל אביב, יחד עם אישה כבת 50, עובדת זרה גם היא, שנפצעה בינוני. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים איכילוב.

הזירה בדרום תל אביב | צילום: החדשות 13