שיירת רכבים תעלה לכנסת במחאה על חוק הקורונה: "לא נעמוד מנגד"

ארגוני המחאה הודיעו כי שיירות מכוניות יעלו לירושלים ויגיעו לקריית הממשלה במהלך ישיבת ועדת החוקה, שתדון על החוק שנועד להגביל את ההפגנות: "הכנסת מחוקקת חוק אנטי דמוקרטי בשירות הנאשם"

זמן צפייה: 03:25

שיירות רכבים ממספר מוקדים ברחבי הארץ צפויות לצאת מחר (שלישי) לכביש 1 שבאיזור לטרון בסביבות השעה 10:30, ומשם להמשיך לכיוון הכנסת בירושלים. מטרת האירוע, כך לפי דברי המארגנים, היא: "מחאה על הניסיון של הנאשם למנוע באמצעות חוק הקורונה הדרקוני את ההפגנות נגדו בבלפור".

עוד נמסר מארגוני המחאה השונים כי "נתניהו עושה הכל כדי למנוע את ההפגנות בבלפור כי הן חושפות את השקרים שהוא מנסה להסתיר ואת העובדה שהוא אחראי למחדל הקורונה החמור. לא נעמוד מנגד כאשר הכנסת מחוקקת חוק אנטי דמוקרטי בשירות הנאשם. נעלה מחר לירושלים ונילחם על החופש והשיוויון".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אישה נהרגה בתאונה, 2,360 נזקקו לטיפול רפואי: סיכום יום כיפור

יום הכיפורים בצל הסגר, נחשפו דוחות המס של טראמפ • חדשות החג

קרבות בין ארמניה ואזרבייג'ן על נגורנו-קרבאך; עשרות נהרגו

שיירת רכבים בדרך להפגנה בבלפור | צילום: חדשות 13

כזכור, מחאה דומה התקיימה בערב שבת האחרון, כאשר שיירות רכבים הגיעו לרחוב בלפור בירושלים למחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. המשטרה הרחיבה את השטח שהוקצה להפגנה במטרה לאפשר למפגינים לשמור על מרחק ביניהים. כמו כן, התקיימו הפגנות גם במוקדים נוספים, בין היתר מאות בכיכר הבימה וכיכר רבין בתל אביב, ובצמתים וגשרים ברחבי המדינה. המשטרה חילקה דוחות למפגינים שלא שמרו לטענתה על מרחק או שלא הקפידו על עטיית מסכה.

מלבד שיירת הענק לכיוון בלפור, מאות כלי רכב השתתפו בהפגנת התנועה לאיכות השלטון, שעברה מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה. מיו"ר התנועה, עו"ד ד"ר אליעד שרגא, נמסר: "אין דרך לפתור את משבר הקורונה ללא אמון הציבור ונתניהו איבד את אמון הציבור. הוא שקוע עד צוואר במשפט שלו ועל כן טובת המדינה היא שנתניהו יפנה את מקומו לאלתר. אין אופציה אחרת".