אגירת אוכל ובניית חדר כושר בבית: הישראלים שנערכים לגל השני

בזמן שרוב האנשים עדיין מנהלים שגרת חיים נורמלית בצל הקורונה - ורבים אפילו מדחיקים את חזרתו של הנגיף - יש כאלה שלמעשה מעולם לא יצאו מהגל הראשון. "אני לא מגזים - אני ריאלי"

זמן צפייה: 02:24

בזמן שכולם מדברים על ההתפרצות הבאה, יש כאלה שנערכים להגבלות הבאות - מאגירת שימורים, דרך בניית חדר כושר בבית ועד העברת העסק המשפחתי לאינטרנט. לא מעט ישראלים משוכנעים שסגר נוסף הוא רק עניין של זמן, וההכנות בעיצומן.

לנה, אם לארבעה מתל אביב, מסתגרת בבית עם בעלה וארבעת הילדים כבר מפורים האחרון בחודש מארס. הילדים כבר שכחו איך נראה בית הספר או הגן ושקעו בשגרה יומית של משחקים, אוכל, טלוויזיה ושינה במתחם סגור וצפוף. למרות הבידוד הכמעט מוחלט שגזרה על בני משפחתה, לנה משוכנעת שזו הדרך היחידה לשמור עליהם בריאים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ הודיע על פיצוי נוסף לעצמאים ולעסקים ב-2 מיליארד שקלים

התקהלויות עד 50 איש, חתונות יצומצמו: החלטות קבינט הקורונה

ברקע העלייה בהדבקה: קופות החולים החלו בבדיקות דם המוניות

הישראלים שנערכים לגל שני של קורונה
הישראלים שנערכים לגל שני של קורונה | צילום: חדשות 13

גם אבי נאמן מאשקלון כבר מוכן וערוך לגל השני. הוא הפיק לקחים ממארס ואפריל, אז כמעט כל המדינה הסתגרה בבית. "כרגע כל הזמנה מהסופר כבר הפכה להיות משתי תבניות ביצים לארבע תבניות ביצים", סיפר. "אני לא חושב שאני מגזים - אני ריאלי. אני זוכר מה קרה לפני שלושה חודשים. יצאנו מהסגר, חזרה המחלה. המחלה לא תלך מפה".

ההסגר שהוטל בתחילת הגל הראשון הנחית מכה כלכלית אנושה על מאות אלפי עסקים. גם בחנות הצעצועים הוותיקה "טויסים" מתרגלים למציאות הקורונה ואחרי 27 שנים החליטו להקים אתר אינטרנט כדי להמשיך ולמכור, גם אם הלקוחות לא יכולים לצאת מהבית.