בעלה של בת ה-32 ההרה שמתה מקורונה: "רצתה להתחסן ולא הספיקה"

יהודה בן שטרית, בעלה של אוסנת שהלכה לעולמה בעקבות סיבוכי המחלה, סיפר כי היא נדבקה ממנו לאחר שחוסן והפציר בציבור ללכת ולהתחסן. "שלא יהיו במצב שלנו - הילדים בוכים שהם רוצים את אימא"

זמן צפייה: 03:31

יהודה, בעלה של אוסנת בן שטרית, שהלכה לעולמה כתוצאה מקורונה עם העובר שבבטנה - מתקשה לתפוס את האסון שנחת עליו. בריאיון לחדשות 13 אמר הערב (שני) כי בניגוד לשמועות שהופצו, אוסנת לא התנגדה לחיסונים. לדבריו, היא קבעה לעצמה תור, ונדבקה לפני שהספיקה להתחסן.

"היא בהתחלה קצת חששה מכל הבאז בתקשורת של החיסונים, של נשים בהיריון, אבל היא החליטה להתחסן אחרי זה והיא קבעה, היא קבעה איתי תור ביחד", הסביר יהודה. "אני התחסנתי ואחרי זה נדבקתי והיא נדבקה וכבר היא לא הייתה צריכה להתחסן - אנחנו בעד חיסונים. אני ממליץ לכולם להתחסן, לשמור על החיים שלהם, שלא יהיו במצב שלנו".

יהודה בן שטרית, שאשתו ההרה נפטרה מקורונה
יהודה בן שטרית, שאשתו ההרה נפטרה מקורונה | צילום: חדשות 13

כשהוא חנוק מדמעות ואינו מעכל את הטרגדיה הנוראה שפקדה אותו, סיפר יהודה: "אמרתי לה 'אוסנת, אני אוהב אותך, את תצאי מזה, בשביל הילדים שלך, את תצאי מזה". אוסנת הותירה אחריה ארבעה ילדים יתומים מאם.

"אי אפשר לעכל דבר כזה, היא הייתה הכול בבית. השאירה חלל כל כך גדול", המשיך יהודה. אוסנת, בת 32, בשבוע ה-30 להיריונה, צעירה ובריאה בלי מחלות רקע, חלתה בקורונה ואושפזה בשבוע שעבר בשל מצוקה נשימתית. לאחר מכן מצבה הידרדר, היא הונשמה ולבסוף נכנעה לנגיף.

אסנת בן שטרית, אמא ל-4 ילדים מגבעת זאב
אסנת בן שטרית, אמא ל-4 ילדים מגבעת זאב | צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים יילדו את התינוק בניתוח קיסרי. יהודה הספיק להחזיק את בנו במשך רגעים אחדים בלבד, אך כמה שעות לאחר מכן מאמצי ההחייאה כשלו וגם הוא מת. אסנת הייתה המפרנסת העיקרית, בעלת סלון פיאות. מותה הוא מכה קשה למשפחה גם בפן הכלכלי והיא נזקקת כעת לתרומות. בבית שבגבעת זאב יהודה יושב שבעה, מנסה לאסוף את השברים ולאגור כוחות למען ארבעת ילדיו שנשארו בלי אמא.