חוזר למגרש הביתי: עמרי כספי חתם במכבי תל אביב

הכדורסלן בן ה-31, שהיה לישראלי הראשון ששיחק ב-NBA, חתם במועדון של אלופת המדינה. זאת לאחר ששוחרר בפברואר מקבוצת "ממפיס גריזליס" בעקבות פציעות מרובות, ועשור אחרי שעבר לליגה האמריקנית

זמן צפייה: 02:14

עמרי כספי, הכדורסלן הישראלי הראשון ששיחק ב-NBA, חתם במועדון הכדורסל של מכבי תל אביב – כך הודיע היום (שלישי) בסרטון שעלה ביוטיוב. זאת לאחר עשור ששיחק בליגה הנחשבת הטובה בעולם.

בסרטון שפורסם אמר כספי לאחר החתימה: "האמת אני מאוד מתרגש, לא האמנתי שאני אתרגש ככה. אני חוזר הביתה, אני חוזר למכבי תל אביב. אני חוזר לבית שבו גדלתי ולמדתי מה זה לשחק כדורסל. אני גאה ומתרגש כבר ללבוש את הגופייה של מכבי עם מגן הדוד מאחורה. זו זכות מאוד גדולה. זה המקום שבעצם לימד אותי מה זו ווינריות, מה זו שאיפה וחתירה לניצחון בכל הזדמנות. מכבי החתימה לא רק שחקן, החתימה אוהד, ואני חוזר הביתה".

כספי, שגדל במכבי תל אביב ובה שיחק בצעירותו, חתם בקבוצת ה-NBA "סקרמנטו קינגס" ב-2009. מלבד סקרמנטו, שיחק במשך השנים גם בקליבלנד, יוסטון, ניו אורלינס, מינסוטה, ממפיס וגולדן סטייט. בשנה שעברה, כששיחק בממפיס, קיבל כספי בטקס שנערך לכבודו לפני המשחק מול גולדן סטייט את טבעת אליפות ה-NBA, כהוקרה על תרומתו לקבוצה שבה שיחק קודם לכן.

במקביל לקריירת המשחק בחו"ל כספי משחק בנבחרת ישראל, בה הוא משמש כקפטן משנת 2015.