"נפלא ללדת עם תחילת השנה": התינוקות הראשונים של שנת תש"ף

התינוקת הראשונה לשנה העברית החדשה נולדה להורים לירז ודוראל ספיר מאור יהודה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. במרכז הרפואי לגליל דיווחו על 15 לידות מתחילת השנה. "קיבלתי מתנה לשנה החדשה"

זמן צפייה: 00:31

התינוק הראשון שנולד בשנה העברית החדשה, תש"ף, היא תינוקת שנולדה אתמול (ראשון) במרכז הרפואי שיבא בתל השומר במשקל 3.372 ק"ג להורים לירז ודוראל ספיר מאור יהודה.

לירז ודוראל ספיר מאור יהודה, ההורים לילד הראשון בשנת תש''ף
לירז ודוראל ספיר מאור יהודה, ההורים לילד הראשון בשנת תש''ף | צילום: באדיבות בית החולים שיבא תל השומר

במרכז הרפואי הלל יפה, נולדו אתמול 11 תינוקות חדשים, ביניהם בנם של דנה ורן דגני מחדרה ששוקל 3.390 ק"ג, לו מחכה אחותו הבכורה בת השנה וחמישה חודשים.

דנה ורן דגני מחדרה
דנה ורן דגני מחדרה | צילום: באדיבות המרכז הרפואי הלל יפה

במרכז הרפואי שמיר באסף הרופא נולדו שני בנים תאומים לאסתי ויניב פטרארו, במשקל 1.980 ק"ג ו-1.785 ק"ג. סך הכל נרשמו עשר לידות בבית החולים ביום הראשון של השנה החדשה.

אסתי ויניב פטרארו
אסתי ויניב פטרארו | צילום: באדיבות: המרכז הרפואי שמיר באסף הרופא

רותם שלמה בת ה-34 ובעלה אלעד הגיעו עם בנם הבכור בן ה-3 לארוחת חג אצל ההורים במנחמיה, אלא שאז התחילו לה צירים. "היא הקדימה את התאריך הצפוי, שהוא רק בשישי הקרוב, אבל היא רצתה להיוולד בתאריך מיוחד", סיפרה רותם. "אמרתי לבעלי שאנחנו נפספס את החג וצריך לעלות לפוריה".

בתם של רותם ואלעד נולדה במרכז הרפואי פדה פוריה במשקל 3.150 ק"ג. "הייתה לידה מהירה וקלה. אני את המתנה שלי לשנה החדשה כבר קיבלתי", אמרה רותם. בסך הכל, בבית החולים נולדו חמישה תינוקות.

רותם שלמה, בת 34, ממנחמיה
רותם שלמה, בת 34, ממנחמיה | צילום: באדיבות מרכז הרפואי פדה - פוריה

במרכז הרפואי לגליל נולדו ב-15 השעות האחרונות של השנה העברית החדשה לא פחות מ-20 תינוקות. בין היולדות המאושרות הייתה שירה שלוסברג אלמדווי מקיבוץ אילון, שלה ולבעלה נדב נולדה תינוקת במשקל 3.950 ק"כ.

"זו הרגשה נפלאה ללדת עם תחילתה של השנה החדשה", סיפרה שירה. "הייתה לי חוויית לידה מדהימה. אני מאחלת לכולם שנה טובה ונפלאה".

במרכז הרפואי זיו התינוקת הראשונה שנולדה לשנת תש"ף למשפחת חאטר ממג'דל שמס. בשנה החולפת, תשע"ט, נולדו במרכז הרפואי זיו 3,623 תינוקות, מהם 1,847 זכרים ו-1,776 נקבות. מתוכם 73 תאומים ושלישיה אחת.