חשד לרצח בנתניה: גבר כבן 60 נדקר למוות - הנסיבות נבדקות

צוות מד"א שהוזעק לרחוב ישראל זנגוויל הגיע לזירה, מצא את הגבר ללא סימני חיים - ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. בזירה נמצאו מספר בקבוקי אלכוהול ושברי זכוכית

זמן צפייה: 00:31

חשד לרצח: גבר כבן 60 נדקר היום (שישי) למוות בביתו שברחוב ישראל זנגוויל בנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. ככל הנראה, הגופה התגלתה בדירה כמה שעות לאחר האירוע. בזירה נמצאו מספר בקבוקי אלכוהול ושברי זכוכית. המשטרה פתחה בחקירה, וייתכן גם כי מדובר בהתאבדות.

פרמדיקית מד"א שובל גולן, סיפרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ויחד נכנסנו לדירה. הגבר היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עקיצות הדדיות והחלפת האשמות: העימות האחרון בין טראמפ לביידן

דיווח: חמאס מפעיל יחידת סייבר סודית בטורקיה – המוכוונת מעזה

2 רקטות נורו לעבר עוטף עזה – צה"ל תקף ברצועה

הדירה בנתניה שבה נמצא גבר כבן 60 ללא רוח חיים
הדירה בנתניה שבה נמצא גבר כבן 60 ללא רוח חיים | צילום: דוברות מד''א

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2010231357' autoplay='0' credit='דוברות מד"א' desc='הזירה בנתניה' poster='' kid='1_wunzkhpg' duration='11'']

ביום רביעי הותר לפרסום כי שני אחים, בני 17 ו-22, נעצרו לפני כשבועיים בחשד לרצח צעיר במהלך קטטה שאירעה בבאר שבע ופציעת שני צעירים נוספים. מפקד מרחב נגב, יאיר חצרוני, הטיל את החקירה על ימ"ר נגב שפיענח את הרצח, בין היתר, באמצעות הקטטה ההמונית שתועדה במצלמות. בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות את הקטטה שבסופה נדקר למוות הצעיר.

עו"ד מוחמד רחאל, סנגורם של האחים החשודים ברצח: "החשודים הותקפו קשות, בביתם, ע"י האחרים. ניתן לראות מי החל בתקיפה וכיצד מרשי נדקר ללא בפתאומיות. מצלמות האבטחה מעידות כאלף עדים שמרשיי הותקפו באופן שמקים להם טענה ברור של אכיפה בררנית".