חשד לחיסול בנשר: עבריין המוכר למשטרה נהרג כתוצאה מפיצוץ רכב

צוותי כיבוי פעלו ברחוב הלוטם בעיר להשתלטות על הלהבות שכילו את המכונית - ובתום הפעולות נקבע מותו של האדם שהיה בתוכה. במשטרה מעריכים שמטען הוצמד לרכב בשעות הבוקר המוקדמות

זמן צפייה: 00:18

חשד לחיסול בנשר: עבריין המוכר למשטרה נהרג היום (שני) כתוצאה מפיצוץ רכב ברחוב הלוטם בנשר. שני צוותי לוחמי אש מתחנת חיפה פעלו בזירה על מנת להשתלט על הלהבות שכילו לחלוטין את הרכב. ההערכה של גורמים במשטרה היא שמטען חבלה הוצמד לרכב בשעות הבוקר, עוד לפני שהקורבן יצא לדרכו. המטען ככל הנראה התפוצץ כמה מאות מטרים לאחר תחילת הנסיעה, בכביש מרכזי שמחבר בין נשר לחיפה. בעקבות האירוע, הציר נסגר לתנועה.

יוליה מלמוד, חובשת בכירה במד"א סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הרכב על המדרכה כשהוא מפורק לגמרי וכוחות הכיבוי פועלים לכבות את האש שעלתה ממנו. לאחר תום פעולות הכיבוי התקרבנו לרכב וראינו במושב הנהג גבר עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

חשד לחיסול בחדרה: גבר כבן 50 נהרג בפיצוץ רכב

ניסיון חיסול בחיפה: גבר ואישה נפצעו קשה מפיצוץ רכב

הרכב עוצר ברמזור - ומתפוצץ: תיעוד ניסיון החיסול בחיפה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-events-20190603-1029' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי מד"א' desc='זירת האירוע בנשר ' kid='1_m7oh3b0o' duration='8'']

לפני כשבועיים וחצי נהרג תושב חדרה כבן 50 בפיצוץ רכב סמוך לגשר אריאל שרון שבעיר. כוחות ההצלה שהגיעו למקום חילצו אותו ממושב הנהג, ופינו אותו לבית החולים הלל יפה כשמצבו קריטי והוא מחוסר הכרה, ולאחר כשעתיים נקבע מותו בבית החולים. ההרוג היה מוכר למשטרה.

"כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, גבר כבן 50 נלכד במושב הנהג של הרכב שהיה מפורק ומפויח כשהוא מחוסר הכרה", סיפר פרמדיק מד"א ירדן דהרי. "בסיוע הכיבוי שהשתמשו בכלים מיוחדים חילצנו את הפצוע שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים והנשמה - ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".