סריקות בירושלים אחר בן 8 שנעדר; שלושה נעצרו במהלך הפרות סדר

בני משפחתו של קייס אבו רמילה דיווחו למשטרה על היעדרותו, לאחר שנראה לאחרונה בשכונת בית חנינא שבעיר, והוסיפו כי הם חוששים שנחטף. תושבים רבים באזור הצטרפו לחיפושים

זמן צפייה: 00:44

קייס אבו רמילה בן ה-8 מבית חנינא נעדר אתמול (שישי) משעות הצהריים. כוחות משטרה גדולים עורכים סריקות נרחבות לאיתורו באזור ירושלים, שנמשכות עד לשעות אלה. במשפחה טוענים כי יש חשש שהוא נחטף, אך נסיבות ההיעלמות עדיין לא ברורת.

במהלך הלילה, התפתחו הפרות סדר על ידי עשרות מתושבי המקום, סמוך לצומת נווה יעקב, בעת שכוחות הביטחון ניסו לאתר את הילד. בעקבות ההתפרעויות, שלושה בני אדם נעצרו.

נוסף לכך, בהתחלה עלה חשש כי בן ה-8 נפל לבור בים, אך במסגרת החיפושים בוצעו פעולות חיפוש וריקון של מאגר מי גשמים - אך ללא תוצאות.

קייס אבו רמילה בן ה-8
קייס אבו רמילה בן ה-8

המוני אנשים יצאו לחיפושים יחד עם כוחות הביטחון, ובמקביל במשטרה הוציאו הודעה לציבור בה הם מבקשים סיוע באיתור נעדר בסיכון. לפי הודעת המשטרה, הילד נראה לאחרונה בשעות הצהריים בשכונת בית חנינא ומאז נעלמו עקבותיו.

כמו כן, במהלך הלילה נפגש סגל פיקוד של משטרת מחוז ירושלים עם בני משפחתו של רמילה ומנהיגי ציבור, במטרה לקבל מידע ופרטים נוספים ולעדכנם על פעילות החיפושים והסריקות.

סריקות לאיתור קייס אבו רמילה שנעדר בירושלים
סריקות לאיתור קייס אבו רמילה שנעדר בירושלים | צילום: דוברות המשטרה