"הזדמנות חד פעמית": בישראל מתרגשים לקראת הגעת מסי ארצה

לאחר שאשתקד בוטלה הגעתה של הנבחרת הארגנטינית לארץ ברגע האחרון, בעוד 3 שבועות אמור הכדורגלן הטוב בעולם לשחק נגד חברו סוארס בבלומפילד. "ארגנטינה סוגרת חשבון על החוב שלה לקהל הישראלי"

זמן צפייה: 02:16

התאחדות הכדורגל הארגנטינית הודיעה כי בעוד שלושה שבועות שניים מהכדורגלנים הגדולים בעולם יגיעו לישראל. שחקניה של ברצלונה, ליונל מסי ולואיס סוארס, ייפגשו בישראל במסגרת משחק ידידות בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת אורוגוואי וההתרגשות בקרב חובבי הכדורגל הישראלים בשיאה.

"מגיע השחקן הכי גדול בעולם וזו הזדמנות חד-פעמית לראות אותו ככה מחוץ לטלוויזיה", אמר שגיא, אוהד את נבחרת ארגנטינה. השחקן אנחל בונני, יליד אורוגוואי, אמר כי על אף שמדובר במשחק ידידות, הוא צפוי להיות סוער ותחרותי: "למרות שסוארס ומסי חברים מאוד טובים, אני לא חושב שעל המגרש נראה את זה".

ליונל מסי ולואיס סוארס במדי ברצלונה
ליונל מסי ולואיס סוארס במדי ברצלונה | צילום: חדשות 13

בשנה שעברה, בוטל משחק הידידות בין ישראל לארגנטינה ברגע האחרון, לאחר שגרר התערבות פוליטית משמעותית סביבו. אך הפעם נראה כי מסי יגיע בעוד שלושה למשחק הידידות שייערך באצטדיון בלומפילד בתל אביב.

"ארגנטינה סוגרת חשבון על החוב שלה לקהל הישראלי אחרי ביטול המשחק שאמור היה להתקיים עם ישראל לפני משחקי גביע העולם", אמר חורחה הירשברנד, עיתונאי מארגנטינה.