הטרגדיה באשלים: "הסעתי את מאי על מכסה המנוע - הוא נפל ונלכד"

דודתו של מאי פרץ בן ה-17 החשודה שנהגה ברכב שפגע בו וגרם למותו, הודתה כי הסיעה את אחיינה שלא כחוק לבקשתו - והוא נדרס בשוגג לאחר שמעד. רישיונה נפסל ל-90 ימים

זמן צפייה: 01:23

הטרגדיה באשלים: דודתו של מאי פרץ בן ה-17, החשודה שנהגה ברכב שפגע בו וגרמה למותו, הודתה היום (שלישי) שהסיעה את פרץ על מכסה המנוע על פי דרישתו, וסיפרה כי בשלב מסוים הוא נפל ונלכד מתחת לרכב. רישיונה נפסל ל-90 ימים.

כזכור, פרץ נהרג ביום שבת מפגיעת רכב שבו על פי החשד נהגה דודתו, ביישוב אשלים שבמועצה האזורית רמת הנגב. צוות מד"א פינה אותו במצב אנוש, ומותו נקבע בבית החולים סורוקה. המשטרה גבתה מהצעירה עדות בשטח והיא פונתה לבית החולים ולא עוכבה מיד לחקירה בשל התחשבות במצבה הנפשי. הנער חזר מבילוי עם הדודות שלו, אחיות תאומות בנות 26. כשהגיעו ליישוב, אחת האחיות דרסה את הנער והוא נלכד במשך דקות ארוכות מתחת לרכב.

לכתבות נוספות בנושא: 

מאי בן ה-17 נדרס כשחזר מבילוי: "כולם אהבו אותו, יחיד בדורו"

טרגדיה בנגב: בן 17 נדרס למוות על ידי בת דודתו

מאי פרץ, שנהרג בתאונה באשלים
מאי פרץ, שנהרג בתאונה באשלים | צילום: החדשות 13

חובש רפואת חירום במד"א איתן שלמה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב על הכביש בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי טיפול רפואי העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי".

אליה פוירשטיין, חברת של משפחת פרץ, סיפרה כי "מאיצ'וק היה בחור מבריק עם נשמה ענקית שחייכה דרך העיניים שלו. כשהיה פוגש אנשים שאהב היית רואה את זה, את החיוך בעיניים שלו. תמיד מחייך כשמברך אנשים לשלום. כשהוא היה מחבק אותך זה היה מסוג החיבוקים שמטעינים אותך באנרגיה לכל היום", סיפרה פוירשטיין. "תמיד היה מוקף בחברים. כולם אהבו אותו. הוא היה מלא שמחה, בחור עם אינטיליגנציה רגשית גבוהה מאוד. אח גדול מדהים ובן שהוא גאווה לכל הורה. הוא היה נער רגיש, מכיל ומצחיק. יחיד בדורו", הוסיפה.

מאי פרץ לצד הזירה בה נדרס

מהיישוב אשלים נמסר בעקבות הטרגדיה: "בית אשלים מחבק ועוטף את המשפחה, גורמי החינוך והרווחה נמצאים ביישוב ומספקים תמיכה ומענה לכלל התושבים. פרטי הלוויה יפורסמו בהמשך היום".

בית הספר התיכון נופי הבשור, שבו למד פרץ, הפיץ הודעה להורי התלמידים: "בכאב רב אני מיידעת אתכם על מותו בטרם עת של התלמיד, מאי פרץ, מכיתה י"א 6. מאי נהרג הלילה בתאונת דרכים ביישובו אשלים. אנא שוחחו עם ילדיכם ושימו לב לתגובותיהם.הצוות הייעוצי, הפסיכולוגים והמנהלים זמינים בכל עת ולכל פניה או צורך. ליבנו עם המשפחה".

מהמועצה האזורית רמת הנגב נמסר: "לצערנו לפנות בוקר קרתה באשלים תאונת דרכים שגבתה את חייו של נער מהיישוב. פרטי האירוע עדין נמצאים בחקירת משטרת ישראל. מטה החירום במועצה וצוות החירום היישובי הופעלו. גורמי הרווחה מהמועצה נמצאים עם המשפחה וצוותי החינוך מעורבים ומעניקים תמיכה ביישוב".