הורי הילדים מהגן של כרמל מעודה: "אין עונש שיספק אותנו"

שעות לפני מתן גזר הדין לגננת המתעללת, הורי הפעוטות שעברו התעללות קשה סיפרו ל"העולם הבוקר" על תהליכי השיקום הנפשיים שעוברים ילדיהם ותיארו את העינויים שעברו בגן. "זה לעולם לא יעבור"

זמן צפייה: 09:00

שעות לפני מתן גזר הדין לכרמל מעודה, הגננת שהורשעה בהתעללות, שניים מהורי הפעוטות שחוו התעללות מצדה סיפרו ל"העולם הבוקר" על תהליכי השיקום הנפשיים שעוברים ילדיהם ותיארו את העינויים שעברו בגן. "אין עונש שיספק אותנו. היא לא הביעה חרטה על מעשיה. לא מאמינים לשום דבר שיוצא לה מהפה", אמרה יעל טולצ'ינסקי, אמה של לין בת השלוש.

עוד סיפרה טולצ'ינסקי כי "עברנו שנתיים מאוד קשות. יש לילדה שלי המון כעסים, היא חווה התפרצויות זעם לעיתים אף מרביצה לעצמה", אמרה האם והוסיפה: "אנחנו עוברים טיפול פסיכולוגי אבל אני לא יכולה להגיד שכל דבר עוזר".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

חרף בקשת ארה"ב: צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את יהודה גואטה

פיצוץ עז במכלית נפט בנמל בדובאי: ספינה עלתה באש

סוף כהונת ריבלין: הנשיא היוצא צריך להודות לנתניהו • טור

יעל טולצ'ינסקי וערן עטרי
יעל טולצ'ינסקי וערן עטרי, הורי הפעוטות שעברו התעללות בגן של כרמל מעודה | צילום: רשת 13

בהמשך, סיפרה טולצ'ינסקי על התיעודים הקשים אליהם נחשפה: "כשהתפוצצה הפרשה, לין הייתה בת שנה וארבעה חודשים. ראיתי את כרמל יושבת עליה, דורכת עליה, לוקחת אותה מהיד והרגל וזורקת אותה על הדופן של הלול. היא הטיחה בה מזרונים והצליפה בה עם מגבות. היא לא הפסיקה לזרוק אותה לתוך הכיסא, למרות שצרחה". עוד הוסיפה: "הרגשנו חסרי אונים שאנחנו לא יכולים לעזור לה".

ערן עטרי, אביו של אביאור שחווה התעללות גם כן על ידי כרמל מעודה, סיפר כי "הילד שלי מאוד אגרסיבי, לעיתים הוא מרביץ לבובות שלו ואפילו לאחיו הגדול בן ה-13". בהמשך הוסיף עטרי: "היינו בטיפול עד לפני כמה חודשים, הפסקנו כי הילד לא מוכן לגשת למטפלת. אני לא חושב שזה אי פעם יעבור לו, הוא מנסה להדחיק את העניין הזה".