כיסאות באוויר: עצורים בקטטה המונית במלון בים המלח • תיעוד

המשטרה עצרה ארבעה חשודים באירוע אלים בבריכה במלון "לאונרדו פלאזה". לא דווח על נפגעים. בתיעוד ניתן לראות אלימות רבה, הכוללת הטחת שולחנות וכיסאות

זמן צפייה: 01:31

קטטה המונית פרצה היום (שישי) בבריכת המלון "לאונרדו פלאזה" בים המלח. לא דווח על נפגעים. המשטרה הגיעה למקום ועצרה ארבעה חשודים במעורבות באירוע. בתיעוד מהתקרית ניתן לשמוע צעקות, לראות אנשים נסים מהמקום וכיסאות פלסטיק ושולחנות נזרקים באוויר.

לפני ארבעה שבועות פרצה קטטה אלימה פרצה בין קבוצת צעירים בבריכה במועצה האזורית מרחבים שבדרום. שלושה נערים ואישה נפצעו במהלך הקטטה. המשטרה עצרה שני חשודים תושבי אופקים. צוות מגן דוד אדום פינה לבית החולים סורוקה נערה ונער בני 16 במצב בינוני, נער בן 19 במצב קל ואישה בת 51 במצב קל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ישראל הציעה לעזה סיוע במאבק בקורונה – אם טרור הבלונים ייפסק

בדרך לאומן: מאות חסידי ברסלב נתקעו בנמלי תעופה ברחבי העולם

יותר מ-75 אלף נדבקים ביום: הודו שוברת שיאי קורונה חדשים

קטטה במלון ''לאונרדו פלאזה'' בים המלח
קטטה במלון ''לאונרדו פלאזה'' בים המלח | צילום: חדשות 13

"הם התחילו לריב בצד אחד של הבריכה. אחרי שהם הופרדו, הם באו עם סכינים, בקבוקים וניסו לפגוע בכולם. את חלקם הם דקרו, לחלקם הם הרביצו עם כיסאות, שולחנות", סיפרה אוריאן בת ה-16, שנפגעה באירוע. "במקרה שלי הם זרקו עלי בקבוק. הוא התנפץ לי על הפנים, חדר לי לפה ולחלק העליון של הגוף. צרחתי לאנשים שיעזרו לי".

א', חברה של אוריאן סיפר כי "נתקלתי באיזה אחד בטעות הוא התעצבן. הוא לקח את זה למקום שדחפתי אותו. מפה לשם ראיתי אותה מדממת. היא צעקה, רצתי אליה ובזמן שאני רץ אליה, מישהו דקר אותי".