תיעוד: אבן ובקבוק צבע הושלכו על רכב של ח"כים בסיור בשומרון

חברי כנסת מהליכוד, שהגיעו לשאנור שבצפון השומרון כדי לתמוך בעשרות משפחות שעלו למקום, הותקפו על ידי פלסטינים. "יש חלון הזדמנויות להחיל ריבונות - הארץ שלנו ואנו לא צריכים לתת הסברים"

זמן צפייה: 00:11

פלסטינים השליכו היום (שלישי) אבן ובקבוק צבע שפגע ברכבם של ח"כים מהליכוד, בזמן שהיו בסיור בשאנור שבצפון השומרון ונסעו בכבישים שנמצאים בשליטה פלסטינית. זאת, לאחר שעשרות משפחות עלו במהלך הלילה לישוב שפונה במסגרת תוכנית ההתנתקות ב-2005. ההגעה למקום בוצעה ללא תיאום או ידיעת צה"ל. חברי הכנסת שהגיעו לשאנור הם: מיקי זוהר, קטי שטרית, עמית הלוי ואתי עטיה.

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, אמר במהלך הסיור: "הצעת החוק לביטול העוול של חוק ההתנתקות שלא היה בה שום יתרון זו החלטה נכונה ונבונה כדי שנעמיק את האחיזה שלנו בארץ הזאת. אל לנו לומר שאנחנו צריכים לחלוק את הארץ. אנחנו נעשה מאמץ לקדם תהליכים כדי שתוכלו להיות פה בלי חשש. אני רוצה שאת הפעילויות נעשה בתיאום. אנחנו נעמוד לרשותכם כדי שתוכלו להיות כאן בצורה חוקית משום שהארץ הזו היא שלנו ואנחנו לא צריכים לתת הסברים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ: אם נתניהו היה רוצה תקציב – הוא כבר היה מקדם אותו

מסתערים על החנויות: תורים במרכזי הקניות הפתוחים • צפו

בשבילי עפר צדדיים: תיעוד מבריחת החשוד ברצח זוגתו לשעבר בצפון

רכב שבו נסעו ח''כים מהליכוד הותקף בצפון השומרון
רכב שבו נסעו ח''כים מהליכוד הותקף בצפון השומרון

עוד הוסיף זוהר כי "יש חלון הזדמנויות שבו נוכל להחיל את הריבונות. אפשר להמשיך את המו"מ מול טראמפ והציבור מצפה זאת מאיתנו. צר לי על דבריו של בנט שאומר שאנחנו צריכים להזניח את ארץ ישראל. הקורונה תעלם ואילו ארץ ישראל תשאר כאן".