קובי מחט: "עברתי מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים"

השחקן והמגיש התייחס בפוסט בפייסבוק לתלונה שהוגשה נגדו על הטרדה מינית והכחיש כל קשר. "הנאשמת מנצלת בציניות את קמפיין ה-Me Too. תפוח רקוב אחד שגורם לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות"

קובי מחט
קובי מחט | צילום: שוקה כהן, יח"צ

השחקן והמגיש קובי מחט התייחס אתמול (רביעי) לתלונה שהוגשה נגדו על ידי צעירה בגין עבירות מין, וכתב בפוסט אישי בחשבון הפייסבוק שלו כי "בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים".

"בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה במשטרה. לה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש הליכי חקירה לא אוכל לפרטן", כתב מחט. "בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מהומה בהופעה המופרדת בעפולה; דרעי: "מי שניסה לכפות – הפסיד"

שני רוכבי אופנוע ים נעלמו מול חופי אשקלון – ואותרו • תיעוד

בקריית מלאכי מחו נגד אפליית אתיופים – והואשמו בגזענות

"לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו – קמפיין Me Too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגורם לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבו באמת מהטרדות", הוסיף. "במשך כל החודשים האחרונים באמצעות עורך דיני פנינו למשטרה ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים ולענות על כל השאלות ואכן עשינו זאת. שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאוד".

"לשמחתי, מבעוד מועד הוזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת, אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי, המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיומה תקופה של סיוט אמיתי לי ולמשפחתי. עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות. אדם בר דעת יודע שיש מאחוריו קופת שרצים שלא היה עושה כן. אין כמה אמיתות חברים, יש רק אחת. והעובדות יצאו לאור במהרה".

גם יעל בר זוהר וקובי מחט יצאו מהבית למרות הקור
גם יעל בר זוהר וקובי מחט יצאו מהבית למרות הקור | צילום: יוסי כהן

אתמול, כאמור, מחט נחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות מין שהגישה נגדו צעירה תושבת אילת. תלונתה של הצעירה הוגשה לפני כשמונה חודשים, במהלך חקירתה. היא נחקרה לאחר שמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק אותה בעקבות הטרדה לכאורה.

עו"ד אורנת קמרון המייצגת את הצעירה אמר אתמול כי: "נדמה שהשיטה בה התוקף מנסה להקדים את הקורבן חוזרת על עצמה גם כאן. אין לי ספק כי תסתיים בכתב אישום נגדו, בידי מרשתי ובידי המשטרה ראיות המוכיחות כי מחט ביצע את העבירות המיוחסות לו ובשל מעמדו הציבורי התמהמה החקירה".

מטעמו של מחט נמסר: "בשנתיים האחרונות נמצא מחט תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה, שכללו איום בפגיעה פיזית באשתו, הגיש תלונה למשטרה ובית המשפט הטיל עליה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. מחט ענה על שאלות החוקרים, שיתף פעולה באופן מלא ומקווה שהחקירה תמצה את הדין עם מי שאחראי לסיוט של חייו".